1 kg senere

Eller 1 måned senere er den ‘lille’ vandal faldet rigtig godt til … de første 4 uger hoppede han aldrig op på køkkenbordet og jeg tænkte sikke en velopdragen kat … det er så slut nu :høhø:

Emhætten er heller ikke fredet :venter:

Kan man andet end været forelsket i det fjæs :inlove:

Eller i det dette :høhø:

Han har så også æren af, at være den første tiggende kat jeg nogensinde har haft … det gør at spise i fred en svær øvelse :uha:

Men jeg kan overhovedet ikke stå for ham og er SÅ lykkelig for at jeg endelig sprang ud som OSH ejer … det var en lettelse at komme ud af skabet :høhø:

[QUOTE=anne p;1221314]Eller 1 måned senere er den ‘lille’ vandal faldet rigtig godt til … de første 4 uger hoppede han aldrig op på køkkenbordet og jeg tænkte sikke en velopdragen kat … det er så slut nu :høhø:

Emhætten er heller ikke fredet :venter:

Kan man andet end været forelsket i det fjæs :inlove:

Eller i det dette :høhø:

Han har så også æren af, at være den første tiggende kat jeg nogensinde har haft … det gør at spise i fred en svær øvelse :uha:

Men jeg kan overhovedet ikke stå for ham og er SÅ lykkelig for at jeg endelig sprang ud som OSH ejer … det var en lettelse at komme ud af skabet :høhø:

[/QUOTE]

Der må gå en del pudsecreme til for at holde ham så flot blank :høhø:

Herlige fjæs, han kan stille op :wehuu:

Han er simpelthen uforskammet lækker :hjerte: Og velkommen i “de stående spiseres rækker” :lol:

Det ser ud til, at vi begge har fået kam til vores hår, med de nyanskaffelser … jeg har også, efter så mange år med katte, fået en første gang-liste med LouLou :rulleøjne:
Skulle vi måske starte en støttegruppe :?

Han er bare så pæææn. :inlove:

Og siatalere tigger ikke - de stjæler!! :smiley:

Sikke et ansigt han kan lave :tihi: Han er da ellers så flot en fyr :wink:

Glæder mig til at gramse på ham! :smiley:

Skønhed følges tit ad med en vis frækhed. Ham her har da fået i rigt mål af begge dele… :smiley:

[QUOTE=Eva;1221315]Der må gå en del pudsecreme til for at holde ham så flot blank :høhø:

Herlige fjæs, han kan stille op :wehuu:[/QUOTE]

Det hjælper en del han er SÅ kælen og ja, hvem kan ikke blive forelsket i det fjæs:inlove:

Du har helt ret men jeg er håbløst forudindtaget :høhø: … Og du kunne nu godt ha’ advaret mig :venter:

[QUOTE=Skattekat;1221324]Det ser ud til, at vi begge har fået kam til vores hår, med de nyanskaffelser … jeg har også, efter så mange år med katte, fået en første gang-liste med LouLou :rulleøjne:
Skulle vi måske starte en støttegruppe :?[/QUOTE]

Jeg stod op til en toiletrulle splittet i atomer :uha: … sårn nogle nyanskaffelser er jo direkte farlige for uskyldige normale mennesker … Hvordan får vi lige den støttegruppe til at fungere når vi bor på hver side af dammen?

QUOTE=Diana F;1221325]Han er bare så pæææn. :inlove:
Og siatalere tigger ikke - de stjæler!! :D[/QUOTE]

Now you tell me:argh: … syntes nu det er lidt charmerende :muhaha:

[QUOTE=Lykke;1221329]Sikke et ansigt han kan lave :tihi: Han er da ellers så flot en fyr :wink:

Glæder mig til at gramse på ham! :D[/QUOTE]

Du gramser bare løs … han elsker det :smiley:

Tak men ville nu ind i mellem ønske, at han kunne skrue lidt ned for det sidste … især fordi det så ofte er efterfulgt af et brag :venter: