1 kilo høj......nye billeder nu 1,5 kilo høj

Hej igen her fra mig…vil lige vise, hvad jeg er blevet til :slight_smile:

Først ham der bamsen… -what uha, hvor er han bange for mig men jeg giver ham jo osse klø, hver gang jeg ser ham -høhø

Her får jeg lige en morfar…hørte mor sige, at jeg ligner en -engel når jeg sover…hun skulle bare vide -muhaha

De her tingester blev jeg ved med at falde over men så gav jeg dem en ordentlig omgang og nu står de på deres plads [smilie=hate-tunz.gif]

Mor siger, at mit ansigt ikke er til at stå for…tror i jeg udnytter det? -muhaha

Mor siger, at nu jeg er blevet 1 kilo høj, så vare det ikke længe inden pladerne skal klippes…jeg er ikke helt sikker på, hvad hun mener :? …men af en eller anden årsag smuttede min hale ind mellem mine ben da hun sagde det -bleg

Hvor er han bare skøn,den lille nullergøj -forelsket

Åhh sikke dog en bedårende lille skabning! Hvor er han dog dejlig -forelsket -forelsket -forelsket
Skønne billeder, og herlig tekst -høhø

Han er godtnok rigtig nuttet… og lige i min yndlingsfarve -forelsket

Sikke nogle gode tekster til fotoene -thumbs

han er overdrevet kær :slight_smile:

nu ved jeg hvor disney henter deres inspiration til nuttede missere…

Sikke dog en kær lille “mus”…kan er godt nok nutte -forelsket
Tænk at have SÅ meget kropssprog og så KUN veje 1 kg [smilie=hate-tunz.gif]

En lille skøn trold -forelsket -forelsket -forelsket

Lucky takker for alle roserne -love …Det gør jeg også, han er enormt elskelig -forelsket men må dog erkende, at jeg havde glemt, hvor hårdt og udmattende det er, at opflaske sådan en bette krævende fyr -altforvarmt helt klart de søvnløse dage vær men føj, hvor jeg trænger til ferie nu [smilie=hate-sleepgo_ron.gif]

Nøjjjjj … for en lækkermås -love

han er en skøn skøn charmetrold -forelsket -love -forelsket -love

Hvor er han bare dejlig… -forelsket

-lovelove

Nuttet???
Kan I slet ikke se, at han er overdrevent farlig??? Det er ALLE killinger i den alder

-høhø -høhø

Hvor er han bare bedårende…

Hold op hvor er han bare kær -lovelove -lovelove

Pssstt… Kommer der ikke snart billeder af Finnemanden :? -love -love

Hvor han han dog sød -forelsket Det må vist snart være tid for nye billeder af ham :slight_smile:

Jo jo de damer…billeder af de 2 STORE drenge har jeg nok af -høhø …i får lige nogle taget i går og i dag af mine røde djævle -forelsket

Ps. Hvilken farvebetegnelse har Lucky??..er han creme med hvidt eller er jeg helt forkert på dem?

Se hvilken uopdragne kat du sendte herop Stine -what

Og når han ikke er flabet, så dovner han altid på Vildmis plads i sofaen -rulleøjne

Og ikke nok med at han er dovnen men han har osse en dårlig indflydelse på Lucky -uha

De 2 -forelsket er bare ikke til at stå for -love

Finnemis er bare en rigtig hyggeonkel for Lucky og giver ham det jeg ikke kan -forelsket

Det er da en skøn lille misser, og en dejlig farve, men den røde er da også rigtig dejlig. Flotte farver.

Hilsen
Anne-Lykke

Århh altså det er ooondt at vise så smukke billeder! -forelsket -forelsket

-forelsket tak

Jøsses hvor er de kære begge to, og lillemissen er godt nok fyldt med slemhed…dejligt. Jo mere slem desto bedre [smilie=hate-tunz.gif]