10 år er gået

…siden denne enestående næse:

Disse helt unikke tæer:

Og trædepuder

Verdens blødeste mave

De skønneste ører

En helt særlig hale

Verdens smukkeste øjne

Og et helt fantastisk sind :wehuu:

…manifesterede i et og samme skønne, lille væsen :hjerte:

Jeg mødte Freja første gang, da hun var 6 uger gammel.

Allerede ved dette første møde vidste jeg dybt i mit hjerte, at vi hørte sammen. Og det gør vi stadig -love Hun har altid været min eneste ene - den der trænger aller dybest ind i mit hjertes kroge, og det har været en fornøjelse at dele liv, hjem, glæder og sorger med hende i hvert eneste af årene, der er gået. Hun er min soulmate, og jeg kunne ikke forestille mig en verden uden hende :hjerte: Så lov mig, min trold, at dette kun er den første fødselsdag af mange, du endnu har tilbage :inlove:

Et kæmpe stort TIL LYKKE med de 10 :flag:
:puuuuust::ballon: :tillykke:


(Freja lige nu)

Også en tanke til din smukke søster, Afrodite, som vi måtte tage så al for tidlig afsked med for 3 år siden :ked: Hun vil altid være savnet :brist:

Tillykke med fødselsdagen, Freja! :wehu:

(Og sikke en fin hyldest til en top sød kat - for jep hver eneste pelsdel tæller rigtig meget)
:tillykke::balloner:-føzda

Tillykke med fødselsdagen til smukke Freja. :flag::flag::flag:
Herligt indlæg :thumbup: og hvor kan man se hun er højt elsket :hjerte:

Stort tillykke, hvor er hun smuk og holder sig godt :slight_smile: rigtigt dejlig tråd …

Tillykke til en smuk mis med et smukt navn :flag:

Tillykke med fødselsdagen Freja. Jeg håber du bliver forkælet ud over alle grænser :høhø:

:flag: Stort tillykke Freja med den runde dag.
Hilsen Lisbeth

Yeps - den står på kogt torsk og rejer til aften :wehu::smiley:

Tusind tak for jeres hilsner :slight_smile:

Stort tillykke til smuk-sakken…

:tillykke::tillykke:

Tillykke med den dejlige skønhed :hjerte:og hvor sødt at hun har tuffer på ørerne :wehuu: