10 søde katteøjeblikke:-)

De er søde

[ame=“10 Cutest Cat Moments - YouTube”]YouTube- 10 Cutest Cat Moments[/ame]

:tihi::thumbup::D:wehuu::hjerte::inlove::ok: Utrolige søde klip :slight_smile:

De to på løbebåndet fik mig altså sådan til at skrald grine:-) HVORFOR gør de det?

:slight_smile:

Her er to mere - burmesere?

[ame=“2 funny cats / kittens running on the treadmill - YouTube”]YouTube- 2 funny cats / kittens running on the treadmill[/ame]

HahHAha

gud hvor var de søde…

Nåhh, hvor er de bare søde de klip!!

Alle de der lækre brite killinger som danser, liiiige ned i lommen på mig, JA TAK! Hvor er de søde.

De der to katte som snakker sammen, hold op hvor er de også søde. Jeg skulle næsten optage Bamse når han ser dem, han er bare dybt komcentreret! Og bliver helt salig at se på!
Hold op jeg håber han er ved os når jeg skal have små smukke avlspiger. Så kan han rigtig få lov til at hygge om dem! Han er noget så social den kat! Han elskede forresten sin nabo til hobro udstillingen, så, ihh det kunne være skønt!!

[quote=lenschow;339040]Her er to mere - burmesere?

YouTube- 2 funny cats / kittens running on the treadmill

HahHAha[/quote]

Ja, det er burmeserkatte :tihi:

Jeg havde på et tidspunkt også et løbebånd i hjemmet. Når jeg skulle bruge det, var jeg nødt til at lukke kattene ude af rummet, for ellers så løb de med rundt om benene på mig så jeg var ved at snuble, og jeg var s… bange for at træde på dem… så det var ganske simpelt nødvendigt at sørge for at de ikke var i rummet når jeg skulle bruge det :D:)

Mit hjerte smelte da de to der lå og krammede (nr.5) :hjerte::wehuu:

Nr. 2 - de er da kære.

Hold op, hvor er de kære allesammen

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Ha ha, der er både sjove og skønne :thumbup: :thumbup:

Hvor er det bare nogle sjove klip…:høhø:

De er da puuurfekt de klip :ok: