10 uger Copyright

Hejsa

Vil lige byder lejligheden til og vise min skønne røde pige Copyright, hun blev i dag 10 uger og er bare det kæreste, der er ting som teknisk kunne være bedre - men sådan vil det nok altid være og personligt er jeg meget forelsket i hende -forelsket

MVH
Gitte

Det kunne jeg også meget nemt blive -forelsket

Hvor er hun smuk

Hold op hvor er hun da dejlig -forelsket -forelsket -forelsket

Tak skal I alle have. Hun er virkelig en lille soulmate, hun er en pige med sin helt egen vilje - men uhh jeg elsker hende -love , jeg er så spændt på at udstille hende i Aalborg. Hun er ikke verdens største, men har en ok størrelse .

MVH
Gitte

Havde jeg plads på bagsædet i bilen, ja så skulle hun altså være min… -forelsket sikker på at hun kunne få Charlie beskæftiget hele dagen med leg -høhø

sikke en lille skønling… og hvilken pragtfuld farve…

hvis du giver en kop kakao… så skal dunok lige huske at tjekke mine lommer på vejen ud… tror den ene vil være lidt bulet :slight_smile:

hun er da en ægte smukling… tekniske detaljer eller ej :slight_smile:

Hun er da god nok en dejlige myzzeKrammenusseAeKrammeBamse prinsesse mis -lovelove -lovelove -lovelove -lovelove Helt igennem DEJLIG -love

Nuij, hvor er hun blevet flot Gitte - kan slet ikke forstå at hun allerede er 10 uger. Hun minder mig lidt om Lue - samme ansigtsudtryk. Har du besluttet dig for at beholde hende selv? Desværre kommer jeg ikke til Ålborg - ville jo gerne have set med fingrene :smiley:

Uhhhhh hvor er hun en smuk lille en og sikke en dyb rød farve -wow

Mit kattehjerte smelter -love -love

Wow for en lille smuksak! Hun er jo en rigtig lile hjerteknuser

hvor er hun bare lækker, kan godt forstå du er forelsket -love -love -love

Jeps, hun er en beholder - det besluttede jeg da jeg afmeldte handelen med den opdrætter osm havde reserveret hende, hvor jeg ikke syntes kemien passede.

Ja, det er utrolig som tiden går, men nyder nu jeg ved hun ikke skal flytte om x-uger - men bare skal være hjemme og nyde livet ved mig

MVH
Gitte

Sikke et yndigt ansigt - og hendes farve er bare SÅ smuk rød - hun er virkelig dejlig -forelsket

Enig -thumbs

Nøj hun er deeejlig!!

Hun er en rigtig lille -blomst

Øv, kan ikke se billederne -ked