12. og 13. Juli Timmendorf

Jeg skal et smut til Timmendorf og har plads til en mere i bilen, det er den 12-13 juli.
vi kører fra Århus ved en ca 3 tiden om morgen alt efter hvor du skal samles op og så overnatter vi der nede og kør hjem igen søndag efter udstillingen.
Jeg har en hjælper med, så hvis du har brug for at jeg “kun” tager din kat med, kan det også lade sig gøre.

Har du fundet et sted at bo og hvor??

Hotel Haus Magdalene det ligger ca 11 km. fra… har i alt fald fået reservationsbekræftigelse, med bookingnummer og pinkode

Hej

Vi kommer også til Timmendorf. Vi har 2 katte med:
EC. Petronelle Snare Felis Jubatus
DK Naturell’s Delle DeLicious

Mange hilsner fra
Louise

Er der nogen af jer, der har fået bekræftigelse på tilmeldningen?

jeg har den fra Jyrak, skal man have mere ?

Man modtager normalt en bekræftigelse fra arrangerende klub. Jeg har lige været inde på hjemmesiden og kan se at tilmeldingsfristen først er 1 uge fra udstillingen, så måske vi først for bekræftigelserne efter den dato. Det er jo meget tæt på udstillingen og lidt ærgeligt, hvis man så får at vide, at man ikke er kommet med -uh

Okay takker for oplysningen… ja så må vi jo XXX fingre for at vi kommer med, når nu hotelværelset er bestilt…

Jeg har mailet derned i anden anledning og udfra returmailen at dømme, virkede til at de er klar over at jeg og min rejsefælle er tilmeldt. [bigloony]

Det lyder sørme dejligt [bigloony] Så tager jeg det med ro indtil videre -felixsylvester

Se bare hvor roligt jeg tager det -nananana -harsendtmail

Jeg vil da frygtelig gerne bede om den e-mail adresse, så jeg også har mulighed for at tjekke…be om …på forhånd Tak

Jeg fandt den på dekzv hjemmeside det er udstillingssekrtæren jeg har skrevet til.

Tak for hjælpen Mig og Mille

De gange jeg har været afsted har vi først fået de sidste papir ikke så lang tid før udstillingen. Men hvis der er noget f.eks. hvis der ikke er plads eller spørger om noget andet så kontakter de en.

Så jeg tror roligt i kan regne med at i er med [bigloony]

Tak Lone [bigloony]

Jeg har modtaget bekræftigelse i dag…jubiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Jamen det var da godt :slight_smile:
Jeg fik allerede i går.
Mener altså heller ikke de plejer at sende ud før i sidste øjeblik.

Er der nogle der kan fortælle mig, hvordan målene er på udstillingsburene i tyskland :?

jeg mener de er lidt kortere, men hvor meget ??? men jeg har en tang med samt masser af piberensere…og så er så heldig at have en høj mand med :wink: så find mig så kan du godt “låne” han og værktøj…jeg tager også ekstra spiral samt øskner med