14 dage præcis

så er de blevet 14 dage (mandag) og det var tid til nye billeder.
ville ønske jeg vidste hvordan jeg lægger texten ind mellem billederne.
de har også fået navne nu- de er mit skala kuld
den lilla dreng - Richter
den mini lille sia dreng : Beaufort
den chokolade dreng : Bortle Dark-Sky
tortie pigen : Fujita-Pearson
Sia pigen som jeg nok beholder : Saffir-Simpson
Sia drengen: Mercalli

er der måske nogen der tør byde på maske farver ?

den første efter den lilla er min’en og derefter er det den anden sia dreng
og et bonus billede af tante rynke der tager sig af vask og pleje. hun er en knag til det !

hov - de ligger så lidt spøjst - 5 er mini , 6&7 er dreng , 8&9&10 er pigen

Hold op hvor er de dejlige:inlove:.

Og hvor er det dog nogle opfindsomme og virkelig gode navne (super sjovt med skala, den har jeg aldrig set brugt før) du har fundet til dem:ok:

Hvis man da bare havde plads til aaaaaalle killinger i verden:wehuu::wehuu:
Farve, vil jeg lade mere garvede byde ind med, men nøj altså, nogle dejligheder!:hjerte:

tak - det med navne : det skal være noget der betyder noget for mig, for de får aligevel kaldenavne til daglig. mit første kuld orier var gyser kuld, mit mistede peb kuld var x men, mit levende kuld peb var museer og nu skala’r.
kommende har vi nok også mc modeller, rockstjerner og meget mere.

Hvor er du kreativ Kira:ok::tihi:

Helt sikkert med et rockstjerne kuld! Er også selv kææææmpe fan af rock og metal:thumbup:

Hehe, og jeg aner så ikke hvor de navne kommer fra -høhø men det kan jeg jo så læse.
Edit: Doh, og huske… Hvor er jeg glemsom, men det var fordi du bare sagde alle de der skala-navne og ikke skrev dem ned, så anede jeg ikke hvordan det stavedes -høhø

Du får tekst ind mellem billederne ved at lægge billederne i et album herinde, og så bruge url’en (der er en der er klar med IMG omkring, så man bare skal copypaste), så kan du skrive mellem billederne, og de står pænt et af gangen nedaf.
Grunden til at du ikke kan der, er at du uploader filen direkte fra computeren :slight_smile:
Edit 2: det behøver ikke være her forresten, det kan også være facebook, din hjemmeside eller et 3. sted, du skal bare have en url derfra :slight_smile:

Derudover, hvor er de da kære og søde -love

:wehuu::wehuu::wehuu: Yndige små mus :wehuu::wehuu::wehuu:

De ser søde ud :wehuu::wehuu::wehuu:

Årrrrhhh de er nuttede! :wehuu:

Farver, tjaa… ud fra billederne ser de blå ud (på min skærm) men da pigen jo må være tortie, er den jo så blå tortie…

Meeeeen det kræver dælme godt nok et “kig med fingrene” før jeg tør gi et seriøst bud på det!! :stuck_out_tongue:

De ser skønne ud allesammen - glæder mig meget til at følge deres udvikling! :hjerte:

/Mette

Hvor er de bare kære :wehuu:

takker- og denne uge spics var ikke de bedste- de ville ikke sitte stille- så de er ikke for skarpe.
er også ude i noget blå, men synes deres næser er for brune- men hvad ved jeg om masker.
og er ikke sikker på de har samme farve alle 3
dybt suk

Øvelse gør mester. Dine åbner da øjnene. De er søde.