14 dage tilbage for luftskibet

Så er der kun 14 dage til termin for Vivienne :wehu: Godt der er et par udstillinger puttet ind i ventetiden, for den er begyndt at virke laaaaang :ups:

Patti har termin om 3 uger, så der bli’r snart liv og glade dage her i huset :thumbup:

Et par ultra dejlige kommende missemødre :wehuu: Men ja, I får da liv og glade dage i hytten med de babyboom I og mitterne bager på :tihi: For hulan, jeg glæder mig næsten lige så meget som I gør - så fortsæt endelig med billede opdateringerne - jeg labber dem i mig :wehu:

Vil da osse gerne vise den kommende farmis, verdens største kælepotte :wehuu:

[quote=Rikke F;173210]Vil da osse gerne vise den kommende farmis, verdens største kælepotte :wehuu:

[/quote]

Tak Rikke -hi5 'Kæft han er (stadig) lækker altså mums Nøz den dejlige Finnemand fra mig :inlove:

:wehuu::wehuu:

Sikke et par skønne kattepiger - og faderen er da bare en bamsebjørn, der vil noget.

:hjerte:

Kan godt forstå din utålmodighed.
Jeg venter killinger om ca 2 uger også, hold op hvor går tiden langsomt her den sidste periode.

[quote=Rikke F;173210]Vil da osse gerne vise den kommende farmis, verdens største kælepotte :wehuu:

[/quote]

Sukkkk hvor er han bare super dejlig. Er verdens største kælepotte far til begge kuld?

Det bliver rigtig spænende at se hvor mange mislinger i skal ha renende rundt i huset - glæder mig til at se mange og skønne billder af mislingerne.

[quote=Troldegaarden;173303]Sukkkk hvor er han bare super dejlig. Er verdens største kælepotte far til begge kuld?

Det bliver rigtig spænende at se hvor mange mislinger i skal ha renende rundt i huset - glæder mig til at se mange og skønne billder af mislingerne.[/quote]

Jep, han er far til begge kuld :hjerte:

Tro mig, du ska’ nok blive træt af aaaaalle de killingebilleder, jeg poster :ups: -høhø

[quote=Heidi;173273]Kan godt forstå din utålmodighed.
Jeg venter killinger om ca 2 uger også, hold op hvor går tiden langsomt her den sidste periode.[/quote]

Århhh godt jeg ikke er alene :stuck_out_tongue: Pøj pøj med det :slight_smile:

Tak og i lige måde da.
Man venter og venter og venter og missen bliver tykkere og tykkere G

Skal snart have parret en til af mine piger, så bliver det endnu 9 uger med laaaang ventetid, så må det også være killinger nok for i år tror jeg.

Hvor er de dejlige alle sammen :wehuu:

Jeg vil ha’ en stor BALLON - én af dem med sjov facon smiler

Hvor er det spændende; hvad der kommer ud af sådan en fin dame :venter:

Faderen kan sandelig også vises frem med stolthed.
Han er meget meget flot. :fløjte: