15% hos Medicanimal i England resten af maj

MedicAnimal i England giver 15% rabat på deres varer resten af Maj, altså de næste 2 dage.

Man skal gøre flg:

To redeem this 15% discount code, enter MAY99 during the checkout process in the area labeled “Special Offers” and click the “Add Code” button.

Hvis du er ny kunde, får du yderligere 5% rabat, så der er mange penge at spare :thumbup:

Har du et link til hjememsiden?

Ja, glemte link i farten :slight_smile:
Her er det:

Hvordan kommer varerne herover, med post danmark, eller GLS?

Hm… faktisk et godt spørgsmål (om det er PostDK eller GLS)… jeg plejer bare at sætte en seddel på døren med, at de må lade det stå, og så er det jo ikke til at vide, hvem det var… Men i hvert fald bliver portoen gratis ved et minimums-indkøb på knapt 50 pund - og det løber foder jo nemt op i!
Ej, det er sg* ærgeligt. Jeg står stadig med 6-7 kg. dentalfoder, så jeg synes ikke liiige det er tid til ekstra… slet ikke når finanserne ikke forventer indkøb af mere foder før om et par måneder :stuck_out_tongue:

Varerne kommer med fragtmand … lagde dog ikke mærke til om det var GLS.

Kan kun anbefale den netshop … jeg bestillte varer om fredagen og modtog dem om onsdagen ugen efter, alt gik som efter bogen :ok:

Hovsa, hvorfor nu det?

Jeg sidder og kigger på min ordre på det jeg har bestilt hos Medicanimal i England

der er pålagt 15% moms

Så kigger jeg på varer jeg har fået og betalt fra Zooplus uk

der er pålagt 25% moms

Zooplus de

25% moms

Hvordan mon det hænger sammen - og er det egentlig korrekt der er pålagt moms?

Ja, der skal pålægges moms i købslandet (hvilket som dansker også ind imellem kan være en fordel, for de fleste lande har en lavere moms end os).
At der er forskel på momsen på forskellige indkøb i England kuuunne måske have noget at gøre med, at England har differentieret moms - men jeg ved ikke, hvad de differentierer på.

[QUOTE=pivnu;190488]Ja, der skal pålægges moms i købslandet (hvilket som dansker også ind imellem kan være en fordel, for de fleste lande har en lavere moms end os).
At der er forskel på momsen på forskellige indkøb i England kuuunne måske have noget at gøre med, at England har differentieret moms - men jeg ved ikke, hvad de differentierer på.[/QUOTE]

Kan det ha’ noget at gøre med du handler zooplus i UK men varerne levereres fra Tyskland?

der er da temmelig meget forskel på 15 og 25% moms

Momsen kan godt være meget forskellig hos lande med diff. moms. Nu har jeg ikke bemærket, om der er differentieret moms på tyske Zooplus, men i hvert fald er der det, hvis man tager ned i en fysisk, tysk dyrehandel. Momsen på dyrefoder er kun noget med det halve af momsen på øvrige varer :slight_smile: