1års mindedag for daffy

idag, præcis kl 15.45 er det et år siden at vi lagde daffy til at sove efter kort tids sygdom, hans organer ville ikke mere og han kunne ikke længere optage væske el føde, og han var meget svag da vi tog den lange vej til dyrlægen, han var så svag at han knap gad brokke sig i bilen derover samt han ikke engang hvæssede af dyrlægen hvilket han ellers altid havde gjort, da dyrlægen stak bedøvelse i ham var han væk med det samme, så svag var han.
han er meget meget savnet her i huset og der går ikke en dag hvor jeg ikke er nede ved hans “gravsted” for enden af vores have, lige der hvor han altid sad/lå og vogtede over hans kongerige.
kæreste daffy, vi tænker på dig og savner dig hver dag, du var den ultimative kat og havde den største personlighed vi har oplevet hos en kat. du var virkelig kongen af tilst

[ATTACH=CONFIG]55382[/ATTACH]

Johnny jeg forstår følelsen af savnet…

I 1996 fik jeg selv aflivet min husmis Pelle - og selv den dag i dag savner jeg ham…men jeg trøster mig ved, at han har det godt, hvor han er :slight_smile:

Knus Gitte

Til minde om smukke Daffy

Daffy bliver ikke glemt. -riprip

Så længe, vi husker dem, er de stadig med os. :trøste:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Elsket og savnet, Daffy - du bliver ikke glemt. :lys:

tak allesammen, må indrømme at jeg er noget berørt idag over savnet af ham.
vi har tændt lys hos ham som vil brænde i flere dage

Det er dejligt, når man bliver ejet, af " verdens dejligste kat" :inlove:men også umenneskeligt hårdt, når man må ta’ den “sidste beslutning”:brist:, - - -så : mange tanker til jer på årsdagen :hjerte:fra Cats og Conni

:trøste:
Et lys til minde om din dejlige Daffy:lys:

:lys:

Johnny. Denne dag vil blive svær i mange år, Daffy har en speciel plads i dit hjerte og det var han helt sikkert godt klar over.
Husk på at han har det godt hvor han er nu.

Trøste kram

-kramer

Jeg skal altid tage tilløb til at læse tråde herinde, fordi jeg ved jeg kommer til at tude.
Tak fordi du delte billedet med os - og forstår så godt dit savn.

Og hellere elsket og savnet end hadet og glemt…

Æret være dit minde Daffy :rip: