2 katte MEGET billigt til salg

Jeg er ved at gå til af træthed [smilie=hate-sleepgo_ron.gif]

Lucky og Tupac har rottet sig sammen eller osse har de en konkurence kørende om, hvem af dem der kan vække mig flest gange når jeg kommer hjem fra nattevagt -uha

Først skal Lucky køres træt med mad og leg…omkring klokken 9 er han så grydeklar…det er jeg så, i den grad også :S …glad og fro falder jeg så i søvn bare for at blive vækket ved 11 tiden af Tupac, som skriger mig lige ind i ansigtet -what …jeg tolker hans skrigeri som…'Jeg er her nu moar, har du set mig, HAR DU SET MIG MOOOOAR…det kan jeg jo kun sige ja til …både set og hørt -bleg …så bliver han lige nusset og pusset indtil han falder spinnende om i sengen… :frowning: alt det skrigeri har så desvære vækket Lucky som så igen skal fodres og leges med -playkitty1 …ved 12 tiden er vi så alle igen klar til at sove…specielt mig -uh
Så går 2-3 timer og så finder Tupac ud af, at nu skal han på bakken…og lad mig bare sige, at det foregår ikke i stilhed -græd …først skal han lige fortælle os alle sammen, at nu går han og når han så er sikker på, at han har vores opmærksomhed, så træder han op i kassen og begynder på at grave de ca. 25 huller der skal til, inden han finder det rigtige sted [smilie=hate-wall.gif]

Kan i så gætte, hvem der nu er vågnen -ked -ked

Jeg holder det ikke ud længere -sorry …De er hermed billigt til salg, til hvem der vil have dem…

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

ja er det ikke bar skønt at være dåseslave for søvn-terrorister…

Herlig beretning -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Hvor er jeg dog glad for at vores misser oftest lader os sove, indtil kl 5 i hvert fald. - Been there! -høhø

Nååååååå hvor sødt… -høhø

Enig -thumbs

Jeg kender det kun altfor godt - jeg har to katte, men det er KUN Mufti der mener at vi allesammen ALTID skal vide hvor han er og hvad han laver, og i øvrigt skal vi melde tilbage hvor vi er - hvilket er svært når man sover, så derfor kalder han på os til vi vågner og giver lyd fra os: MOR OG FAR KAN I SE MIG? KAN I SE MIG NU? SE! JEG KAN HOPPE SÅÅÅ LANGT! KAN I SE MIG NU? HVAD MED NU? ELLER NU? [smilie=hate-boid.gif]

Den lille kat larmer (næsten) ALDRIG ( -forelsket ) hvilket er frustrerende for Mufti der gerne vil have tjek på Fnug, der er gået hen og blevet hans yndlings legetøj (endelig!). Så han larmer rundt og leder efter hende om natten, mens hun roligt sover oppe på hemsen bagved sengen, hvor Mufti kan have svært ved at finde hende - indtil vi andre er for trætte af hans larm, så vi vækker Fnug, så hun rejser sig så Mufti kan se hende. Så vil Mufti jo lege med hende, og det går ikke stille for sig: Den bedste leg i Verden er jo slåskamp, og dét gider Fnug ikke når hun er træt, så hun begynder at hvæse højlydt - og så får vi slet ikke ro før Mufti har fattet at Fnug altså ikke gider. -rulleøjne IHHH! DER ER DU FNUG! VIL DU LEGE? HVAD MED NU? ELLER NU? ELLER NU? KOM NU! PLEASE?(Fnug får al den søvn hun vil om dagen, for sjovt nok er hun mere spændende om natten når vi andre vil sove!)

Så lægger de sig fredeligt og sover - en halv time til Mufti kommer i tanke om at han da vist også er sulten… Så går han stille hen over vores seng op i min hovedende og begynder at spinde… højere og højere indtil jeg vågner. Så begynder han at pive og gnubbe sit hovede imod mig for at blive kælet og gøre sig dejlig i håbet om at jeg gider at rejse mig for at fodre ham. Dét gør jeg ikke! [smilie=hate-adolf.gif] MOR! SE MIG NU! ER DET IKKE SYND FOR MIG AT JEG ER SULTEN? HAR JEG IKKE TABT MIG EN LILLE SMULE UNDER HAGEN? ER JEG IKKE FOR DEJLIG TIL DU KAN LADE VÆRE MED AT GIVE MIG MAD NU?

Nå, men når man ikke kan få foder og man alligevel er vågen, kan man jo lige så godt fortælle at man skal på bakken - hvilket foregår på samme måde som du beskriver det, Anne P :stuck_out_tongue: MOR! JEG ER FÆRDIG…

Åh hvor jeg kender det. Emil har været en frygtelig baby/teenager. Han sov næsten aldrig, og det gjorde jeg heller ikke. Værst var det mens jeg stadig havde den ene af mine ældre katte. Ham ville han irritere hele natten, så jeg til sidst måtte lukke ham ude, for at gammelmis kunne få lidt ro. Da Tjalfe flyttede ind fortsatte det. Der var brydekampe oppe i min seng, men nu, ved ikke hvad der er sket om det er sommervarmen. De sidste måneder har de næsten ikke været i sengen, laver ej heller ballade, så jeg får igen lidt søvn. Håber det samme sker for dig.

Hilsen
Anne-Lykke

[smilie=hate-tunz.gif] AL MAGT TIL MISSERNE

Sådan lever vi også her [smilie=hate-tunz.gif] …imorges vågnede jeg med ca. 11 cm dyne på mig OG det vil jeg lige poienterer IKKE er meget med min korpus -høhø …men det værste var nu jeg også KUN lå på 11 cm madras…noget mange måske vil tænke som en umulighed…også med min korpus…men man kan meget NÅR man skal [smilie=hate-tunz.gif] og hvorfor så det.
JO…La-Toya lå i min armhule (og spandt) -forelsket …Dusty lå lidt længere nede (troede det var Simba 3 indtil jeg kiggede godt efter) -forelsket …sådan er det at have dyr der ligner hinanden…og nede PÅ mine fødder/ben lå Findus det store lokum… -forelsket
Ranya, Rasmis knoklede bare rundt og var tilsammen et styk halvhjerne for gør man dem til mere overdriver jeg. -hyp
Mandalay lå ovre på Pouls dyne (han var for længst flygtet) og luftede sin voksende mave og Ouna lå på Pouls natbord…hans ur lå så på gulvet. [smilie=hate-tunz.gif]
Det rene ragnarok…men HÅNDEN PÅ HJERTET…jeg manglede fisme da Nana -lovelove …og hun lå ude i haven på en stol, da jeg kom derud. Og Simba 2 som I den grad er en pistilens (han smasker i hår…er nok kommet hjemmefra for tidligt…ved det ikke…han er jo en hittemis) [oregonian_bear9.gif] var der heller ikke…så det kunne have været meget værre -danse
Kort fortalt en helt normal lørdag morgen…ja bare morgen for den sags skyld -fin

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke selv er vildt begejstret for mit lille vækkeur (Chili).

Fint nok din yndligsplads er på klædeskabet
Fint nok du lander med et bump på hylden lige over mors hoved så hun bliver forskrækket
Fint nok du efterfølgende hopper ned i sengen, helst PÅ mor
Fint nok du gerne vil kigge ud af vinduet i soveværelset
Fint nok du prøver at mase dig mindre elegant gennem træpersiennerne
Fint nok du samtidig gnækker højlydt efter fuglene

MEN SKAL DET FOREGÅ KL 3.30 HVER MORGEN???

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao …pragtfuldt at høre, at jeg ikke er den eneste som lider -sorry men det er altså rart, at have lidelsesfæller rundt om i det ganske land :stuck_out_tongue:

Ps. Jeg har næsten fået lov at sove i dag…men osse kun næsten [smilie=hate-tunz.gif]

Hvilke herlige historier om dagligdagen ( læs NATTEN ) for os katteslaver - og jeg kan nikke genkendende til det meste.

Hos mig er det Mister, som har en helt speciel rutine hver nat ved 3- 3.30 tiden.
Først kommer der nogle høje maivenhyl - nå, jeg prøver at ignorer det…

Så kommer han op i sengen og giver mig en pote på panden - jeg ignorer stadig…

dette gøres så lige 2-3 gange mere… jeg VIL ikke give mig

Så kommer der altså èn negl frem fra poten ( og kun èn ) og den stikker han i kinden på mig… så slår jeg øjnene op, det gør da lidt ondt -øøøvvvs

Også skal jeg da lige have et par slik på næsen ( for hulen da, de kattetunger er ru ), for så står jeg jo op for at gå ind på badeværelset og åbne vandhanen på klem, så Mister kan få sit kølige vand direkte fra hanen.

Og det er altså hver nat mellem 3 og 3.30… og jeg giver mig hver nat - jeg er bare godt opdraget :smiley:

når kattemennesker indrømmer de er godt opdraget, så tænker jeg uvægerligt tilbage på Star Trek Next generations som løb over skærmen i 90’erne.

Data havde katten Spot - og i en episode forsøger han at træne katten… La Forge kommer på besøg og overværer træningen… og bemærker koldt da han går - i dont really think that cat is able to learn, but he certainly has your training going well -xxrotflmao

Det kan jeg faktisk godt huske… griner

Jamen, vi katteslaver bliver jo opdraget godt af de dejlige kræ - og hvad værre er - vi nyder det [bigloony]

Enig -thumbs

Haha, sikken da nogle herlige beretninger.
Mine er forholdsvis nemme i forhold til det beskrevne. Mea er den allermest fredelige der bare sover i fodenden, og indimellem lige kommer op og ser om jeg er vågen, men går igen hvis jeg ikke er!!
Derefter kommer May, der også er ok, hun har bare en meget træls vane med at skulle ligge HELT oppe i ansigtet på mig og spinde højlydt (miauw kan hun jo ikke sige, -høhø ).
Næste er Diego der også er meget glad for at fortælle at nu keder han sig altså, eller nu går han altså ud i gangen, eller se mig mor, jeg skraber vand!! Og som indimellem kommer med sine 8½ kg og smider sig pladask på sovende mig…

Meen, vender man sig om på den anden side, så slipper man nu som regel for mere pjat [bigloony]