2 KatteGale på Grøn Koncert

Trods regn og slud skal de gale ud.

Man kommer langt med regntøj, regnslag og gummistøvler.

Kom an regn VI VIL til Grøn koncert!!!

Er vi ikke et ømt syn?? -shhhh

Nette er så øøøøndig

Storsmilende… sikke vi hygger

-LOL søøøde

Hov jeg har af een eller anden grund lagt denne forkert… Ha’ere kan i hjælpe mig md at smide den i galleri???

Tusind tak og undskyld ulejligheden!!

-neje

I er skisme da LÆKRE -love

Og ikke mindst FRISKE -weee -weee -weee

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Hvor er det godt -thumbs -thumbs I er sgu et par gæve Qvinder -respekt -respekt -respekt -respekt -respekt -respekt -respekt -respekt -respekt

Enig -thumbs -LOL -LOL -LOL

Enig -thumbs -LOL -LOL -LOL[/quote:34lfxugu]

he he hvor er I bare øøøøøøøøøøøøøndiiiiiige

Misundelig…mig… -snydt
Ja jeg er -ked
I ser ud til at have haft en rigtig skøn koncert [smilie=hate-tunz.gif]
For selvom vejret er regn og blæst, så er det musiken der er bedst -thumbs

Enig -thumbs -storrespekt

jamen det var skam en gylden koncert… vejret var helt perfekt - det er det jo når man er forberedt -xxrotflmao

Sjovt nok blev vejret super da Aqua gik på scenen… som altid leverede de varen i live udgave og pladsen kogte… foran scenen smed folk bluserne og dansede rundt …

nede bag i var vi lidt mere tækkelige… det var ikke sådan lige at få alt det tøj AF igen :slight_smile: men danse - det gjorde vi… i blomstrede gummistøvler og hættetrøjer :slight_smile:

jeg er på igen næste år i regn og slud… (eller måske bare regn i juli måned) … hvad sige du Nette :slight_smile: ??

Knus fra frk. Grøn

:smiley: rart at høre i hyggede jer :smiley:

det kan du tro :slight_smile: vi overmonstermegavildt-for-meget hyggede… ægte kattegale stil :slight_smile: tihi :smiley:

Hvor ser i bare dejlige ud…

Det ser ud til at i har haft en rigtig god dag…

det kan du tro :slight_smile: vi overmonstermegavildt-for-meget hyggede… ægte kattegale stil :slight_smile: tihi :D[/quote]

Jubiiiii vi har fået vores helt egen kattegale stil -waytohot -waytohot

Jeg er klar!!!

Enig -thumbs -storrespekt[/quote]

Enig -thumbs -thumbs -thumbs -thumbs