2 ugers abykillinger

Så fik vi taget lidt fotos af de små - som altid er det godt nok svært at få ordenlige fotos og når den ene liiiige ligger og ser sød ud, når man ikke at få hentet kameraet.

Ville så gerne have lyd på fotos, for hvor er specielt den ene dreng dog skøn og spindende :hjerte:

Lasse har i øvrigt lige tildelt spindemissen til Sarah - den vender sig om på ryggen, når den vil kæles :tihi:

Hvor er de bare skønne:smelter:

De er da lige til at falde i svime over!!! :inlove:

Hvor er de dog bedårende…og lidt fede :tihi:

Ååhhh hvor er de kære allesammen, og Lasse må godt flytte ind her på gården

Cats og Conni

Nuiiii, de er godt nok også skønne :inlove::inlove:

Nuurh! De er nuser. Og ham Lasse har da vist lært lidt for meget af sin mor med de der beskidte salgskneb :muhaha:

Ja, Lasse er helt fantastisk med killingerne.
De er det første om morgenen og når han kommer hjem fra skole - og det sidste han skal inden han går i seng.

I dag spurgte jeg Luna, hvornår hun sidst havde været hos killingerne - hun kunne ikke huske det. Jeg tvang hende derind og hun var tilbage i løbet af 20 sekunder “de kan ikke lide mig”.
Jeg gik med derind og da killingerne hørte min stemme kom de straks hen til os - og så var Luna fornærmet :tihi:

Åhrr hvad … når man ligefremt får en tildelt, kan man ikke være det bekendt at sige nej :regler:

Og nu er der ikke nogen der skal få gode idéer :nix:

Nuser aby-linger :inlove:

Hvor er de søde og fede :wehuu:

Mon ikke det er alderen som spilder ind med Luna, Nicole var helt vild med killingerne og især Cosi, fordi det skulle være hendes kat. Men da så hun fik en kæreste og vi ikke skulle beholde Cosi alligevel, så har hun ikke værdiget dem et blik siden.
Så fremover får hun ikke lov at “beholde” en misling, for kan interessen fordufte så nemt så skal jeg nok selv tage mig af dem alle sammen.

[QUOTE=Skattekat;982934]Åhrr hvad … når man ligefremt får en tildelt, kan man ikke være det bekendt at sige nej :regler:

Og nu er der ikke nogen der skal få gode idéer :nix:

Nuser aby-linger :inlove:[/QUOTE]

Du kan blive tildelt en ka’ du!

hvor beæret jeg end er, så er tre et fint antal til os.

slubre mumse lækre små mislinger…

:smelter:

De er jo helt vidunderlige :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=KKH;982937]Hvor er de søde og fede :wehuu:

Mon ikke det er alderen som spilder ind med Luna, Nicole var helt vild med killingerne og især Cosi, fordi det skulle være hendes kat. Men da så hun fik en kæreste og vi ikke skulle beholde Cosi alligevel, så har hun ikke værdiget dem et blik siden.
Så fremover får hun ikke lov at “beholde” en misling, for kan interessen fordufte så nemt så skal jeg nok selv tage mig af dem alle sammen.[/QUOTE]

Også alderen - men Luna har nu aldrig været lige så interesseret som Lasse :slight_smile:

Hvor er de bare søde…hold da op…og hvor er det gode billeder, og det af Lasse med det smil, han sender killingerne er bare rigtig godt :slight_smile:

Hvor er de bare dejlige. Jeg er fuldstændigt forelsket i de små tykke mislinger…

Smiley’en siger det hele :wehuu:

Det hedder video. :tihi:

Enig!! :smiley:

Så til det alvorlige…
Hvor er de bare dejlige! :inlove:
Og hvor er det i øvrigt fedt at Lasse er så glad for dem (ja, og katte generelt). :slight_smile:

Hold nu k*ft, hvor er de kære altså…Og se de små sylespidse fusser…uha, de skal sørme holde fast i underlaget! :tihi:
De er bare lækre! :slight_smile:

De er godt nok kønne. :hjerte::hjerte::hjerte: