3 cert udstillingen

Jeg tog jo lige en smuttur forbi Rødovre for at se på kattene. Så jeg tænkte at jeg lige ville hive min kærestes kamera med, for jeg får aldrig rigtig taget billeder selv når jeg selv har kat med på udstilling.

Jeg vil lige sige at billederne ikke alle er super gode, da jeg ikke er vandt til at tage billeder med det kamera og nu ved jeg da at der bare konstant skal være blitz på :doh:

Eftersom jeg ikke kan genkende alle kattegale tog jeg bare en hel del tilfældige billeder i håb om at fange nogle katte herinde fra.

(I må lige råbe op hvis i ikke kan se billederne i albummet, det er lettere at uploade til facebook og der er ca. 200 billeder :S )

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150609968583751.387386.649448750&type=1

Der er en hel del billeder af burmesere, men der burde nu også være lidt for en hver smag :smiley:

Hej Eva. Har du mulighed for at ændre indstillingerne på det album, så vi, der ikke bruger fb, også kan se dem? :slight_smile:

Sikke masse dejlige billeder. :slight_smile:

Jeg var også forbi og kigge. - Havde slæbt kamera, ekstra objektiv og flash med, men fik ikke taget et eneste billede…

Hmm jeg tror faktisk man skal have en profil for at se dem. Selve albummet står som public, så man behøver ikke have mig som ven for at se dem. Men jeg kan vidst ikke gøre den mere tilgængelig desværre.

Nu får vi godt nok gæster i aften men jeg kan godt prøve at overføre billede adresser til kattegale i morgen.

Men jeg fik da et af dig hehe

Det gjorde du sør’me også. Men du glemte da at sige goddag, ikke? :slight_smile:

kan se sølv bengaler de er da kun godkendt i TICA eller var det TICA udstilling ?

Jo jeg ved godt jeg skulle have hilst men nogle gange kan jeg godt blive ret sky af uransagelige årsager :S . Men jeg skal nok komme og hilse på næste søndag til TICA udstillingen i albertslund :slight_smile:

Det må du endeligt gøre. :slight_smile:

Jeg tror du mener ocicat :slight_smile: Det var nemlig ikke en TICA udstilling, men jeg tror du refererer til en ocicat.

Hvis det er billede 153-155 du mener, så er det en ocikat.

Jeg synes, du har været meget godt omkring mange racer, Eva, selvom jeg selvfølgelig godt kan se, hvor dit hjerte ligger :wink: Og jeg er da i hvert fald blevet opmærksom på, at jeg ikke behøver ligne noget, der er løgn på en udstilling, for der var da nogle knap så charmerende deller, der næsten tog fokus fra katten på visse billeder :wink:

Tak for synet!

[QUOTE=Temple Bar;809340]Hvis det er billede 153-155 du mener, så er det en ocikat.

Jeg synes, du har været meget godt omkring mange racer, Eva, selvom jeg selvfølgelig godt kan se, hvor dit hjerte ligger :wink: Og jeg er da i hvert fald blevet opmærksom på, at jeg ikke behøver ligne noget, der er løgn på en udstilling, for der var da nogle knap så charmerende deller, der næsten tog fokus fra katten på visse billeder :wink:

Tak for synet![/QUOTE]

Det må være en stærk selvkritik som sætter ind Mette. For det jeg ser når jeg kigger på de billeder med dig, er en dejlig kat og en kærlig, omsorgsfuld ejer.

Der er mange gode fotos - tak for kigget :slight_smile:

Dejligt når det er en korthårsejer der har taget billeder:) Og selvfølgeligt især med fokus på Burmeserne:høhø:
Marina

Og så er der lige et af os to hvor vi ligner noget der er løgn … gad vist hvad vi snakker om :gruble:

Den første gang billede spam :slight_smile:
























































































































Jeg har tilladt mig at dele dit album på Facebook, så nogle af de andre udstillere på billederne også kan få fornøjelse af dem :slight_smile:

























































[QUOTE=Temple Bar;809340]Hvis det er billede 153-155 du mener, så er det en ocikat.

Jeg synes, du har været meget godt omkring mange racer, Eva, selvom jeg selvfølgelig godt kan se, hvor dit hjerte ligger :wink: Og jeg er da i hvert fald blevet opmærksom på, at jeg ikke behøver ligne noget, der er løgn på en udstilling, for der var da nogle knap så charmerende deller, der næsten tog fokus fra katten på visse billeder :wink:

Tak for synet![/QUOTE]

Ej Mette jeg synes da der er nogle gode billeder af dig og Ana :slight_smile:

Ja det var vidst ikke så heldigt men da jeg så det synes jeg alligevel det var meget sjovt, så det kom op alligevel :smiley:

Ja endelig del med gud og hver mand :smiley: Der er jo sikkert en hel del på billederne der ikke er på kattegale, så bare del løs :slight_smile: