3 cert udstillingen

Det har jeg heldigvis ikke bemærket :tihi:

[QUOTE=EvaMH;809376]Ej Mette jeg synes da der er nogle gode billeder af dig og Ana :slight_smile:
[/QUOTE]

Jeg synes, der er nogle gode af Ana - helt sikkert :smiley:

[QUOTE=Marina;809355]Dejligt når det er en korthårsejer der har taget billeder:) Og selvfølgeligt især med fokus på Burmeserne:høhø:
Marina[/QUOTE]

Ja jeg er jo “lidt” biased hehe og det er vel også tydeligt at jeg også godt kan lide aby’er og somali :tihi:

Tak for kigget! Dejlige billeder alle sammen :slight_smile:

Mange tak, for at du har lagt dem herind, Eva. Der er rigtigt mange gode imellem. :slight_smile:

Ikke mindst en hel del billeder af Zitt Cats Slash von Silver, som kun lige akkurat var gammel nok til at være med.
Men den lille Somalidreng klarede dagen så flot og charmerede alle, der kom i nærheden af ham. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;809409]Mange tak, for at du har lagt dem herind, Eva. Der er rigtigt mange gode imellem. :slight_smile:

Ikke mindst en hel del billeder af Zitt Cats Slash von Silver, som kun lige akkurat var gammel nok til at være med.
Men den lille Somalidreng klarede dagen så flot og charmerede alle, der kom i nærheden af ham. :slight_smile:

[/QUOTE]

Ja nu er det jo ret lang tid siden jeg sidst har taget billeder og glemte min fars gamle huske regel om, at der også skal være mennesker på billederne. Så alle der er blevet skåret over, det må i undskylde, men det er jo nok ikke sidste gang jeg tager et SLR kamera med på en udstilling :wink:

Ahh ja han så så sød ud, jeg fik dog ikke kælet med ham desværre :frowning:

Tusind Tak for at i vil dele de dejlige billeder med os.

Nå ja, jeg vil da lige tilføje, at hvis der er nogen, der vil snuppe et billede og poste det et andet sted, så gør endelig det. Jeg er bare glad hvis billederne kan bruges til noget :slight_smile:

Eva, må jeg gerne lægge de billeder jeg har i din tråd også? For så vil jeg gøre det i morgen, i stedet for at have flere enslydende tråde.

Ja da, så er de samlet :slight_smile: Jeg glæder mig til at se dem

Jeg kunne godt tænke mig, du lavede din egen - alene af den årsag, at jeg allerede nu synes, Evas tråd er tung om at loade pga de mange billeder :slight_smile: (når man tror, den er kommet helt ned til bunden, ruller den op igen, så selvom jeg altid bruger “vis nyeste indlæg” stopper den faktisk nærmere midten af tråden hver gang)

[QUOTE=Temple Bar;809340]Hvis det er billede 153-155 du mener, så er det en ocikat.

[/QUOTE]

Det er Melinda Friis med sin nye hunkat (tror jeg ;))

Mange tak for kigget, der er mange gode billeder, både af mennesker og katte :slight_smile: Vi må ha stået lige ved siden af hinanden på et tidspunkt, for det her billede du har taget af carlos på dommer bordet:

er næsten identisk med et jeg tog, men det var med mobilen og er elendigt :slight_smile:

Hvor sjovt :smiley: Næste gang må jeg lige tjekke tråden med billeder af folk herinde fra og se om jeg kan huske det til selve udstillingen :wink: Jeg er bare elendig til at huske navne og ansigter, men det er da et forsøg værd :tihi:

NØJ hvor er der mange lækre billeder. Også af siatalere og krøllekatte :smiley:

Og det her er altså SÅ sjovt, for det der spørgsmålstegn på T-shirten i baggrunden passer så godt til kattens udtryk L

[QUOTE=TrekkieGrrrl;809728]NØJ hvor er der mange lækre billeder. Også af siatalere og krøllekatte :smiley:

Og det her er altså SÅ sjovt, for det der spørgsmålstegn på T-shirten i baggrunden passer så godt til kattens udtryk L
[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Jeg havde slet ikke lagt mærke til det hehe. Da jeg tog billedet tænke jeg bare “Nøj, hvor er den stor!!” jeg er jo vandt til en mellemstørrelses kat :tihi: og den maine coon var altså ret stor af sin størrelse.

Tak for kigget herfra :slight_smile: Dejligt du også lagde dem herind.

[QUOTE=FinnFrode;809409]Der er rigtigt mange gode imellem. :slight_smile:

Ikke mindst en hel del billeder af Zitt Cats Slash von Silver, som kun lige akkurat var gammel nok til at være med.
Men den lille Somalidreng klarede dagen så flot og charmerede alle, der kom i nærheden af ham. :slight_smile:

[/QUOTE]

Total drømmemis :rundtosset:- hvor ser han bare dejlig ud :hjerte: Kan slet ikke tåle, at se den slags billeder.

Mvh
Yvonne

[QUOTE=TrekkieGrrrl;809728]NØJ hvor er der mange lækre billeder. Også af siatalere og krøllekatte :smiley:

Og det her er altså SÅ sjovt, for det der spørgsmålstegn på T-shirten i baggrunden passer så godt til kattens udtryk L
[/QUOTE]

Det er Mona´s Ole Olsen, KÆMPE kat på 9 ½ mdr og han er MEGA tung !!!

Der er lidt flere af ham på facebook. Jeg fandt nemlig ud af jeg havde taget lidt rigeligt af ham da jeg skulle uploade dem :tihi:

Wow ja han var godt nok stor. Jeg måtte også bare tage det billede af ham :høhø: Men er det ikke noget med at maine coons vokser indtil de er 4 år eller noget i den retning??? Jeg gad godt vide hvor meget sådan en basse vejer :gruble: :høhø:

[QUOTE=HeroldDesign;809670]Mange tak for kigget, der er mange gode billeder, både af mennesker og katte :slight_smile: Vi må ha stået lige ved siden af hinanden på et tidspunkt, for det her billede du har taget af carlos på dommer bordet:

er næsten identisk med et jeg tog, men det var med mobilen og er elendigt :-)[/QUOTE]

Dejlige billeder Eva :ok:

Det var rigtig hyggeligt at hilse på jer begge (Eva og Elisabeth ), håber vi ses igen en anden gang :slight_smile:

P.S. Katten på billedet er Na Dorsa :cool2: