3 dage for tidligt

Tillykke med mislingerne :thumbup::wehu::flag::flag:

En mere sørgelig update :frowning:

Alle killinger trivedes rigtigt fint i går aftens ved 24.00 tiden…alle have taget rigtigt godt på enkelte rigtigt meget dvs. 20 gr (± urin i blæren)
Men desværre har missemor en tendens til, at ligge sig på killingerne…uagtet de skriger og skriger…så jeg agerede flyttemand igår…løfte missemor og fjerne killinger - løfte missemor og fjerne killinger…
Men AK…skæbnen ville - at de timer jeg sov i nat - blev døden for den smukke røde dreng…han have ellers formået en vægt forøgning på 39 gr. på 2.5 dag :frowning: han var livlig og hang godt i babsen…
Jeg formoder, at han blev lagt ihjel…for hun lå da rigtigt godt placeret oven på ham da jeg stod op i morgens:-( snøft snøf…
Så indtil videre er der to døde killinger og 3 overlevende…ØV

anna

Ja . . . det er rigtig ØV . . . .SUK

Har selv haft sådan en oplevelse . . . og man bliver rigtig ked af det :ked:

øv anna, det er jeg da godt nok ked af at høre.

Åh nej altså…ØV… det gør mig rigtig ondt at høre :frowning:

Øv hvor trist. Hvor sørgeligt at missemor ikke reagerer :frowning:
Krydser fingre for at samme skæbne ikke er i lod for de tre andre.

hvornår kommer der billeder:venter::venter::venter::venter:

Hejsa Alle…

Pt. ser det ud til at misse mor har fundet rytmen…de 3 overlevende killingerne er vokser fint, har skønne runde maver og virker fornøjet…jeg håber den værste krise er over nu…
Billeder kommer først noget senere…da missemor er meget sensibel over for uro omkring fødekassen…anna

ser først nu at to af killingerne er døde - det er jeg ked af. jeg håber resten overlever og at missemor + børn har det godt:kryds:

Hejsa alle

Nu hvor jeg har rodet jeg ind i min “fortælling” om mine små “tidlig misser”…vil jeg da lige komme med en update her en lille uge senere…

Alt står pt. godt til…den lille bitte af dem følger godt med og de to andre er kerne fede…misse mor passer dem til UG…så jeg exer for at der ikke støder noget til…

tak anna

PYHA…jeg nåede llers lige at tænke da jeg så i tråden du havde skrevet igen…åg nej, bare der ikke er noget galt.
Det var der heldigvis ikke…supergodt:ok:

:flag: Stort til lykke med de 3 små Antocatlinger :flag::flag:

Tak for opdateringen :slight_smile: Det var dejligt at høre…