3 glade misser

:wehu:så kom der senge til misserne :inlove:

• og de elsker dem…

• kom endelig med jeres billeder :stuck_out_tongue:

Mine eller rettere missernes nullerputter er også ankommet. Indtil videre er kun den ene afprøvet - af Olga.
Lille V og Gråmis havde mere travlt med at komme ud i regnvejret :slight_smile:

Minsandten om det ikke også var Olga der indtog nr. 2 nullerput :slight_smile:

Her er det lille Nelle der har indtaget den nye nulleput :slight_smile:

Hvor ser det godt ud :stuck_out_tongue:

Lige et af Percy som hygger

[QUOTE=Juvena;1154987]Hvor ser det godt ud :stuck_out_tongue:

Lige et af Percy som hygger[/QUOTE]

:surrender1: Åh, hvor er han bedårende…:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

og her er de sat op i en stol til min beundring, og gemmes indtil videre til evt hvalpekøbere - havde besøg af hundevenner der var helt solgt… så har henvist til hjemmesiden

Så vil jeg da også bidrage med nogle nullerput-billeder (selvom nullerputterne ikke er helt nye) :høhø:

Bullerpigen i den første nullerput vi fik for snart et år siden

Det kan være svært at se at det faktisk er en burmeser der ligger i nullerputten :tihi:

Man kan godt blive træt af at ligge i sådan en…

Og så kan nullerputten selvfølgelig også bruges til fælles-putning :inlove:

:wehuu: hvor dejligt at se så mange nullerput misser :tihi:

Den største mis i den mindste nullerput :slight_smile:

Og Olga har indtaget den flotte lysebrune nullerput :slight_smile:

:thumbup: dejlige billeder

• har nogle glade dyr der har sovet hele natten i deres nye senge :tihi:

Især ham Percy er helt forelsket, og sikke nogle sjove stillinger han kan putte i :inlove:

Vores hunde elsker dem også :thumbup:

Idag nåede jeg at komme forbi posthuset og fik hentet Skofus’ nye seng hjem til ham :slight_smile:
Den havde ikke været inden for døren i mere end et par minutter før han var flyttet ind i den :smiley:

[QUOTE=NinaA;1155276]Idag nåede jeg at komme forbi posthuset og fik hentet Skofus’ nye seng hjem til ham :slight_smile:
Den havde ikke været inden for døren i mere end et par minutter før han var flyttet ind i den :D[/QUOTE]

Tillykke med skønne Skofus og hans nye nullerput! :wehuu:

Så blev det Conrads tur til at invie den nye nullerput :smiley: Den lugtede mææærkeligt syntes han så det tog lidt tid før den blev inviet. Desuden har den højere kanter end den gamle nullerput, som ovenikøbet også er lagt helt flad, så han måtte gå en del omgange om sig selv før han fandt sig til rette :tihi:

Stadig ikke en misling i sengen :slight_smile: Hun har dog prøvet den, men er vist gladest for hendes ene gamle hello kitty nulleput

[QUOTE=Christa;1155305]Så blev det Conrads tur til at invie den nye nullerput :smiley: Den lugtede mææærkeligt syntes han så det tog lidt tid før den blev inviet. Desuden har den højere kanter end den gamle nullerput, som ovenikøbet også er lagt helt flad, så han måtte gå en del omgange om sig selv før han fandt sig til rette :tihi:

[/QUOTE]

Der kom bimstinenserne retur for fuld kraft. :hjertekat:

Prinsesse Snehvide har jo sin egen tråd, men derfor kan hun da godt være med her også… :slight_smile:

Hun er meget glad for den ekstra plads at brede sig på. :smiley:

Hihi, det er de ører der :wink:

Her er også et forfra, bare for at gøre det lidt værre for dig :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Christa;1155315]Hihi, det er de ører der :wink:

Her er også et forfra, bare for at gøre det lidt værre for dig :stuck_out_tongue:

[/QUOTE]

Du er et ondt og grusomt menneske! :stuck_out_tongue:

Han klæder altså virkelig den søde prikkede nullerput. Jeg overvejede den selv til badeanden, men hun skal jo spare op til sit katte-tv!

[QUOTE=velfa;1155320]Du er et ondt og grusomt menneske! :stuck_out_tongue:

Han klæder altså virkelig den søde prikkede nullerput. Jeg overvejede den selv til badeanden, men hun skal jo spare op til sit katte-tv![/QUOTE]
Den ser også dejlig frisk ud i farverne :slight_smile: Jeg er glad for jeg kom dig i forkøbet med den ;D Og Fanni ser sikkert også frem til et tv :slight_smile: