3 piger og en dreng kig selv:-)

[quote=Skattekat;137527]Jeg blev helt forvirret af den seng de ligger i :S

Men hvor er de dejlige :wehuu:[/quote]
ja den er et aflednings manøvre gg,tak skal du have:):):hjerte:

Der står bare kun briter i din banner :slight_smile:
Har du evt et link til din hjemmeside?

Da jeg havde trukket et par stofkatte fra, fandt jeg fire helt over dejlige killinger med en overflade der bare er så nussevenlig, at jeg var ved at kysse min skærm. :hjerte::hjerte::hjerte:
knus Elin

[quote=Leopolds mor;137620]Da jeg havde trukket et par stofkatte fra, fandt jeg fire helt over dejlige killinger med en overflade der bare er så nussevenlig, at jeg var ved at kysse min skærm. :hjerte::hjerte::hjerte:
knus Elin[/quote]

taak skal du have-love-love-love:)

Er det ikke også dig der har Selkirk? :?

hvor vil du hen med det:?:slight_smile:

:wehuu:… Tillykke med de skønneste killinger :inlove:

        Puha man bliver helt skruk af , at se dem :thumbup:

[quote=Kaja;137771]:wehuu:… Tillykke med de skønneste killinger :inlove:

Puha man bliver helt skruk af , at se dem :thumbup:[/quote]

taak skal du have kaja, jeg er også super glad for dem:):):hjerte:

Ingen andre steder end et ja eller et nej :slight_smile:

De er vel nok søde. -wehuu -wehuu

:wehuu::wehuu::wehuu:

De er bare noget så skønne - men jeg kunne nu godt tænke mig at se dem på en mere neutral baggrund.

:kryds::kryds::kryds:

tak skal du have:):slight_smile:

De er bare noget så skønne - men jeg kunne nu godt tænke mig at se dem på en mere neutral baggrund.

:kryds::kryds::kryds:[/quote]

ja du har fuldstændigt ret,der skal noget mere lys på,så man bedre kan se dem,skal få taget nogen,hvor de bedre kan ses,puden er vist lidt spraglet:sorry:-love taaak

svaret er ja,og så kan jeg jo ligeså godt svare på dit næste,har du så ikke dem mere ? og så svarer jeg,nej det ganske korekt det har jeg ikke,dit næste spørgsmål er sikkert hvorfor har du så ikke det? og mit svar er at det vedkommer kun mig.:):slight_smile:

Jeg trækker mig bare stille og roligt ud af tråden, og hopper over i en hvor jeg ikke får lagt ord i munden :wink:

Ja, et ganske uskyldigt spørgsmål, blev pludselig til noget stort …

Ja hold da op… :uha:

ja det må jeg indrømme det gjorde det,og det er fordi jeg har været jagtet og lagt ord i min mund og adfærd af andre,som fuldstændigt er ude af karakter med den person som jeg er. og lige netop derfor tænkte jeg åååh gud,nu skal jeg skydes en masse ting i skoen,og moraliseres over for for cika 100.000 tusinde gang,og det gider jeg bare ikke mere.jeg er ikke noget perfekt menneske,jeg kan også lave fejl,men hold da fast,man får sandelig også lov til at bøde for det bagefter,og lige i det her tilfælde/spørgsmål,der har jeg vist fået min velfortjente straf og udstået dommen.

det jeg ville her var bare at vise mine killinger ,fordi jeg er glad for dem,er det ikke ok:sorry:

Er du ikke sød, at fortælle mig, lige nøjagtigt, hvor i denne tråd du har fået lagt ord i munden og er blevet skudt noget i skoene?

vivi,det er ikke i denne her tråd, men i en helt anden,og det var ekstremt ubehageligt,og det ønsker jeg ikke at hive frem igen,men syntes bare det spørgsmål vedkommende stillede,mindede uhyggeligt meget om, begyndelsen på nogen af de ting,der startede det op,og det orker jeg bare ikke mere.og det kan godt være jeg er blevet nærtagende på det område,men det var også nærmest en hetz agtig stemning,der blev kørt frem.og uanset hvordan jeg argumentrede,havde man fastlagt sin egen version,og den blev så lagt til grund for,at mene nogle ting om min person,som var ret ubehagelige og absolut ikke sande.