3 uger 😍

Så er de 3 uger gamle de små banditter :denmark:

Den mindste har jeg løbende holdt øje med,men den vejer idag 470 og har dermed taget 104 gram på på en uge og det kan jeg læse mig frem til,herinde,skulle være okay​:+1: Den største vejer 515 og man er heller i tvivl om når den er sulten,han kaster sig over mælkebaren :rofl:

De er blevet meget mere aktive og vil kæles og lege :smiley_cat:

17 Synes om

15 Synes om

Hold nu op nogle basser :smiley: Der er vist både masser af plads og fløde i mælkebaren :smiley:

Bare se på de øjne! Dem er der ikke noget i vejen med. Vis mig lige vej til verden, jeg er klar til at opdage den :slight_smile:

Et fint billede, i øvrigt, hvor man både kan se aftegninger på den ene arm og i panden. Lille panter :heart:

Hvor er de kære! :heart_eyes:

1 Synes om

Ja er han ikke bare cute-han er også den mine piger er mest vild med og jeg er vild med netop de aftegninger, håber de blir :crossed_fingers:

Han er i øvrigt også lykkes med at hoppe ud af kassen som er forholdsvis høj, en rigtig bandit :rofl:

1 Synes om

Ja mad er der masser af, og hun er så dygtig også til at passe på dem og ligge med dem - de er så nuttede :heart_eyes:

1 Synes om

Han er da også vildt sød. :lovelove:

Aftegningerne er spøgelsesstriber og de forsvinder med alderen, så han ender med at blive kulsort.

Ethvert hjem har brug for en sort kat!

Jeg har så bare ikke en lige nu, men det må jeg få rådet bod på engang i fremtiden :slight_smile:

4 Synes om

Er det et ordsprog der lyder at man skal ha en sort kat? Jeg har nemlig ikke hørt det før :see_no_evil:

nej det tror jeg nu ikke; bare min personlige holdning :joy:

Det kan så sagtens være en ‘undersættelse’ af et eller anden slogan fra ‘the love of black cats’ men tjaa :thinking:

https://m.facebook.com/profile.php?id=186841014709029&ref=content_filter

:rofl: okay, troede lige :relaxed:

Kan i be- eller afkræfte om det her er en dreng? Det er svært st tage billede af-jeg var overbevist om nu at alle er drenge men bliver alligevel i tvivl :see_no_evil:

Jannie - Det ligner en dreng :slight_smile:

1 Synes om

Tak :see_no_evil: