32 årig bliver ruineret af 100 katte

Ja sagen om de 100 katte trækker dybe spor :frowning:

Det er så synd for udlejeren…:frowning:

Det er godt nok ufatteligt at det kan ske i dagens Danmark …Stakkels pige, og skammeligt at man kan smutte ud af sagen ved at indgå et frivilligt forlig og ende op med en bøde på få tusinde kroner …Og endvidere få nogle af hendes forsømte og vanrøgtede katte retur igen :frowning:

:s:S

Ja, det er en skrækkelig historie.

Og desværre giver det de mennesker, der i forvejen ikke kan lide katte - et rigtig dårligt signal, at der slippes så billigt.

:s:S

Det er så ufatteligt at det kan ske, det er ikke er første gang denne lejer ødelægger en ejendom og slipper væk fra regningen.

Man kan godt forstå nogle udlejere ikke vil have dyr, det er igen enkeltstående tilfælde der ødelægger det for mange andre.

Der har været indsamling til Anne Lis på FB, men der er langt fra kommet nok penge ind.

Meget synd for hende…

:frowning: De gode græd, og de onde lo…

Anne Lis brev er værd at læse…

http://www.ft.dk/dokumenter/tingdok.aspx?/samling/20091/almdel/bou/bilag/51/822354/index.htm

Ufattelig trist historie, uskyldige får livet smadret, mens de skyldige hygger videre, men sådan er det jo i vores såkaldte velfærds og retsstat, vorherre bevares

[quote=Musashi;496648]:frowning: De gode græd, og de onde lo…

Anne Lis brev er værd at læse…

http://www.ft.dk/dokumenter/tingdok.aspx?/samling/20091/almdel/bou/bilag/51/822354/index.htm[/quote]

Jeg har så ondt af den udlejer…og hun har fuldstændig ret, man har ikke jordisk chance for at gardere sig mod den slags og heller ikke få hjælp når det er gået galt.

Vi var lidt “heldigere” med udlejningshuset da det var raseret af lejere, der ud over selv at være nogen svin, sked højt og flot på forbudet mod hund- og kattehold…først og fremmest heldige med, at lejeren skred frivilligt, i nattens mulm og mørke grundet måneders manglende betaling af husleje…og så kostede det kun ca 50000 og derudover 3 mands intensive oprydnings- og renoveringsarbejde i knapt 3 uger, for at gøre huset beboeligt igen

Jeg er måløs… stakkels pige, hvordan kan folk være sådan??? Jeg har så ondt af hende, ville ønske jeg havde nogle penge i overskud så ville jeg sende hende nogle, det helt sikkert. Nej, hvor er det bare trist og dybt forkasteligt at den kvinde der er skyld i det, slipper så billigt.

… og kald mig Mads, om hun ikke bare fortsætter med flere katte et fjerde sted :muhaha:

  1. sted må det blive.

Stakkels kvinde…:ked:
Altid de forkerte det går ud over…

Ej hvor er det frygteligt og den type er dem der ødelægger det for alle os der faktisk har vores katte forsvarligt :mad: Ikke sært det er så umuligt at få lov at flytte ind med mere end 1 kat eller hund :(:S

[quote=Musashi;496648]:frowning: De gode græd, og de onde lo…

Anne Lis brev er værd at læse…

http://www.ft.dk/dokumenter/tingdok.aspx?/samling/20091/almdel/bou/bilag/51/822354/index.htm[/quote]
Tak for link.

OMG -surrender

Den der bengaleopdrætter ved slet ikke hvordan man lever almindeligt. Jeg tror da slet ikke engang de bærer skrald udenfor.

Hvor er det bare vildt sådan noget. :uha:

97 Bengaler blev aflivet, pga sygdom over at have levet på sådan en måde, folkk er jo komplet sindsyge!! :uha:

og så den stakkel unge udlejer, der står der tilbage med et ubeboligt hus, som hun endda har /overtaget/arvet… Øv hvor er nogle mennesker bare forfærdelige onde… Jeg håber virkelig der er nogle der får hjulpet hende, det var alt hun havde der er blevet smadret af lejere og deres alt for mange katte… :doh:

Det er simpelthen så synd for udlejeren… :frowning:

Tænk at få sin ejendom ødelagt så voldsomt at hun nok sidder i gæld resten af livet, eller må erklære sig konkurs… :frowning:

Jeg har så ondt af hende…:ked: