4 breve godt vådfoder til en flad 10'er!

Hej alle!
Bor du i Nordsjælland, kan du netop i denne uge få fingrende i et super tilbud!
I SuperBest i Rungsted, har vi nemlig et særligt tilbud (Kun i Rungsted desværre), og du kan derfor få en “plade” Whiskas Mmmmm, som indeholder 4 forskellige portionsposer, til en flad 10’er!

Whiskas Mmmmm, er det eneste produkt fra Whiskas, som ikke indeholder sukker, grøntsager, salt eller andet overflødigt.

Jeg ved ikke hvor meget vi har på lager, men tag bare nogle stykker. De holder sig til slutningen af 2011.

Var det for meget reklame? Eller er det god info? Redigere gerne hvis jeg gik over stregen :tihi:

-tihi reklame eller god info, så er det ærgeligt at det kun er i Rungsted :slight_smile:

Jamen Simon dog, køb da nogle til Victor :slight_smile: Fyld lageret :stuck_out_tongue:

Hehe jeg har skam allerede købt 5 pakker for en 50’er :thumbup:

Så Victor har fundet ud af at han i hvert fald godt kan lide lammekød :stuck_out_tongue:

[quote=Simon;466062]

Var det for meget reklame? Eller er det god info? Redigere gerne hvis jeg gik over stregen :tihi:[/quote]

Nej, jeg syntes det var lige tilpas meget reklame.
Bare en skam man bor i Jylland :stuck_out_tongue:

JEG KOMMER IMORGEN!!! :open_mouth:

Så ses vi i Kasse 5 :thumbup:

Der kan man oftest finde mig :stuck_out_tongue:

Kan jeg kende dig på at du er kunden med usansynligt meget Whiskas? :stuck_out_tongue:

[quote=Simon;466212]Så ses vi i Kasse 5 :thumbup:

Der kan man oftest finde mig :stuck_out_tongue:

Kan jeg kende dig på at du er kunden med usansynligt meget Whiskas? :p[/quote]

-LOL-LOL

Forresten: Jeg kan godt ligge til side til dig, så du er sikker på ikke at gå forgæves :slight_smile:

Hvor mange pakker vil du have?

[quote=Simon;466216]Forresten: Jeg kan godt ligge til side til dig, så du er sikker på ikke at gå forgæves :slight_smile:

Hvor mange pakker vil du have?[/quote]

Regner med at købe 5 pakker… og MÅSKE en frikadelle til frokost… :wink: Kommer nok omkring 11-tiden. Skal alligevel til hørsholm og hente noget til bilen så kan da lige så godt smutte forbi rungsted og få mig noget billig og god vådkost :wink:

Vi ses i kasse 5… haha

[quote=Babyrex;466218]Regner med at købe 5 pakker… og MÅSKE en frikadelle til frokost… :wink: Kommer nok omkring 11-tiden. Skal alligevel til hørsholm og hente noget til bilen så kan da lige så godt smutte forbi rungsted og få mig noget billig og god vådkost :wink:

Vi ses i kasse 5… haha[/quote]

HVIS jeg er til frokost når du er der (plejer jeg at spise ved 11-tiden), så skal jeg nok fortælle mine kollegaer i kiosken, hvor jeg har lagt de 5 pakker jeg gemmer til dig, så kan du bare snakke med dem, om det :slight_smile:

Og hvis prisen er hævet imorgen (tirsdag, hvilket jeg dog ikke går ud fra), så bed dem om at ringe efter Simon, så kommer jeg og fortæller at du “var” hos os og handle igår (mandag), men at der var udsolgt, så jeg lovede at du nok skulle få dem til tilbudspris, når der kom flere hjem :stuck_out_tongue:
Men jeg er ret sikker på at tilbudet kører hele ugen, så det skulle ikke være noget problem.

[quote=Simon;466223]HVIS jeg er til frokost når du er der (plejer jeg at spise ved 11-tiden), så skal jeg nok fortælle mine kollegaer i kiosken, hvor jeg har lagt de 5 pakker jeg gemmer til dig, så kan du bare snakke med dem, om det :slight_smile:

Og hvis prisen er hævet imorgen (tirsdag, hvilket jeg dog ikke går ud fra), så bed dem om at ringe efter Simon, så kommer jeg og fortæller at du “var” hos os og handle igår (mandag), men at der var udsolgt, så jeg lovede at du nok skulle få dem til tilbudspris, når der kom flere hjem :stuck_out_tongue:
Men jeg er ret sikker på at tilbudet kører hele ugen, så det skulle ikke være noget problem.[/quote]

Så hvis der ikke sidder en gut i kasse 5 og nusser katte så hendvender jeg mig bare i kiosken? -LOL

Jamen så kommer jeg da bare lidt før… Hey - jeg er på bistand så jeg skal ikke nå noget… :wehu:

[quote=Babyrex;466225]Så hvis der ikke sidder en gut i kasse 5 og nusser katte så hendvender jeg mig bare i kiosken? -LOL

Jamen så kommer jeg da bare lidt før… Hey - jeg er på bistand så jeg skal ikke nå noget… :wehu:[/quote]

Jepper det er planen :stuck_out_tongue:

Super… Takker for info :thumbup:

Selv tak :slight_smile:

Nu vil jeg smutte i seng, så jeg kan være bare LIDT frisk imorgen :stuck_out_tongue:

Det er sikkert første gang at der er holdt ‘‘kattegaletræf’’ i et supermarked :tihi:

:thumbup::thumbup::thumbup:
JA…men det er ski super!!!

[quote=Simon;466231]Selv tak :slight_smile:

Nu vil jeg smutte i seng, så jeg kan være bare LIDT frisk imorgen :p[/quote]

Ellers så leder jeg bare efter ham som ligner en hængt kat… haha -LOL

:smiley: :smiley: :smiley:

Hvis man ikke lige bor i Rungsted om omegn, så ser Føtex ud til at have 3x Mmmm! for 2’s pris.