4 gange tvillinger

Vi skulle have biksemad her til aften og jeg havde købt en bakke med 6 store æg.

Det første af æggene havde 2 blommer, det andet lige så. Stor var min forbavselse da også æg tre og fire havde det samme.

Gad vide om de sidste to æg også har 2 blommer hver?

det sker relativt ofte synes jeg når det er xlarge æg. jeg har også prøvet den der da jeg var 12 eller 13…

jeg stod og skulle lave chokolademousse og skulle bruge 6 æggeblommer… men ud kom 2 blommer af 3 af æggene… var det så 6 æggeblommer eller var det 9 ?? da jeg var færdig… :? :?

men moussen blev god [bigloony]

Det var den samme type æg jeg plejer at købe som normalt har nogle virkelig store flotte blommer…men istedet var der 2 mindre blommer… -høhø

Jeg har også været ude for det med to blommer i hvert æg, men dog ikke i så mange æg lige efter hinanden. Du kan da ikke lade være med at slå de sidste to æg ud i dag for at tjekke - kan du? -høhø

ha ha ha ha … jeg kender en dame der har 4 hold tvillingesøskende (8 stk i alt)… stik lige den

Jøsses da - og så har jeg ikke engang læst om dem i sladderbladene :smiley:

Det gør jeg iaften når jeg skal spise resten af biksemaden fra igår…så må vi se… -høhø

-wow

Der hvor mine forældre køber æg (ude på landet) har alle æggene altid 2 blommer, det er helt vildt fedt :slight_smile: -thumbs

faktisk har jeg brugt en del tid på at google det…med de 4 hold tvillinger, men kan ikke finde noget, jeg ved de har været i fjernsynet på et tidspunkt. har nemlig set det på video, men jeg vil lige forhøre mig om hvad udsendelsen hed.

Her forleden fik jeg så taget hul på de sidste to æg. Kun det ene havde 2 blommer mens det andet havde en meget stor flot blomme.

Men 5 ud af 6 er vel heller ikke så ringe endda -høhø

Birthe - Heh, nej det er ikke helt dårligt :slight_smile:

Man må da sige du får noget for pengene.

Jeg vil da gerne ha blødkogte æg hos dig G