Det er vist godt det lille myr er solgt, for hold da op hun kan charme, jeg kan slet ikke stå for hende
Og jo, hun kan vist også godt trænge til at bevæge sig lidt
Det er vist godt det lille myr er solgt, for hold da op hun kan charme, jeg kan slet ikke stå for hende
Og jo, hun kan vist også godt trænge til at bevæge sig lidt
nurrrrrrrh så charmerende!!!
nui der er vist gang i den mælkebar
Nårh en dejlig prop
Åhh hvor er hun kær!
(nu er jeg ikke den eneste som har en kat som kun har taget fødder på
)
Nuii for en prop den bette tøs er blevet men hvor er hun altså sød at skue på de billede…sådan en tøs ville jeg selv have så svært ved at slippe, bliver ej let for dig om nogle måneder
Nååååååååååårh, hvor er hun sød, hun bruger maven som støttehjul
Skøn lille tyksak.
Suk - et skønt lille hængebugsvin med bundgarnspæle
Kan du ikke spænde en hjul under maven, så de stakkels små ben ikke skal løfte den fede vom he he…kæft hun er kær.
Nårh…en dejlig lille tyksak
Hvor er hun lækker, og hun er ikke spor for tyk kun lidt bamset
Sikke en sød lille tyksak
Må jeg anbefale at du køber et skateboard for at undgå missemavsen bliver hårløs…
Hun kan jo ikke gøre for at hendes ben er for korte…
Og killinger i den alder må altså gerne være lidt godt i stand. Hellere det end det modsatte.
Charmen kan man i hvert fald ikke tage fra hende. Har hun et navn, den lille løveunge?
[QUOTE=FinnFrode;894168]Og killinger i den alder må altså gerne være lidt godt i stand. Hellere det end det modsatte.
Charmen kan man i hvert fald ikke tage fra hende. Har hun et navn, den lille løveunge? :)[/QUOTE]
Det har hun, en god ven fandt på det helt rigtige; Sweet Revenge og det er bare lige i øjet
Dejligt navn.