4 uger og mobil!

Det er vist godt det lille myr er solgt, for hold da op hun kan charme, jeg kan slet ikke stå for hende :inlove:

Og jo, hun kan vist også godt trænge til at bevæge sig lidt :tihi:

nurrrrrrrh så charmerende!!! :slight_smile:

nui der er vist gang i den mælkebar :smelter:

Nårh en dejlig prop :inlove::hjerte:

Åhh hvor er hun kær!

(nu er jeg ikke den eneste som har en kat som kun har taget fødder på :smiley: :smiley: )

Nuii for en prop den bette tøs er blevet :lol: men hvor er hun altså sød at skue på de billede…sådan en tøs ville jeg selv have så svært ved at slippe, bliver ej let for dig om nogle måneder :hjerte:

Nååååååååååårh, hvor er hun sød, hun bruger maven som støttehjul :slight_smile:

Skøn lille tyksak.:hjerte:

Suk - et skønt lille hængebugsvin med bundgarnspæle :smelter::smelter::smelter:

Kan du ikke spænde en hjul under maven, så de stakkels små ben ikke skal løfte den fede vom he he…kæft hun er kær.

Nårh…en dejlig lille tyksak :wehuu:

Hvor er hun lækker, og hun er ikke spor for tyk kun lidt bamset :wehuu: :wehuu: :tihi:

Sikke en sød lille tyksak :slight_smile:

Må jeg anbefale at du køber et skateboard for at undgå missemavsen bliver hårløs…:stuck_out_tongue:

Hun kan jo ikke gøre for at hendes ben er for korte… :wink:

Og killinger i den alder må altså gerne være lidt godt i stand. Hellere det end det modsatte.
Charmen kan man i hvert fald ikke tage fra hende. :hjerte: Har hun et navn, den lille løveunge? :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;894168]Og killinger i den alder må altså gerne være lidt godt i stand. Hellere det end det modsatte.
Charmen kan man i hvert fald ikke tage fra hende. :hjerte: Har hun et navn, den lille løveunge? :)[/QUOTE]

Det har hun, en god ven fandt på det helt rigtige; Sweet Revenge og det er bare lige i øjet :slight_smile:

Dejligt navn. :smiley: