Nå er vi blitt 4 uker,og vi har allerede begynt å spise tørrfor og drikke vann.
Vi er ikke kresne som våres mamma som først var 16 uker før hun ville spise tørrfor
Her kommer først Fayette. Jeg tror hun har feberpels,for hun er altså ikke sølv.
Så kom deres onkel “Hårball” en tur forbi “fotostudio”, han brukes som rumpevasker nemlig :
Eneste problemet er at man får så mye hår i munnen…
Så var det Titania :
Ikke så stor forskjell på en tykk osh bebis og en bjørnebebis vel? Bjørneføtter
Det er vanskelig å vaske seg selv,når man har gravitasjonsproblemer :høhø:
Hvor er der sket meget på de par uger siden sidst. De er blevet store, selv om de stadigvæk ikke ser ud af meget ved siden af “onkel”. Men rigtig skønne, det er dine prinsesser!
Jeg er dog stadig meget uening med dig i at hun ikke er sølv - jeg er 99 % sikker på at hun er sølv - feberpels ser ikke sådan ud (ja, jeg hár set feberpels ), men der imod ligner hun en sortsmoke rigtig rigtig meget!
Farvebedømmelser kan være meget svære og sølv er slet ikke særlig nemt at arbejde med så der kan sagtens være fejl i stamtavlen bagude
Men lad os nu se - hvis hun har feberpels, forsvinder “sølvet” jo om et par uger, og så må jeg jo skylde dig et påskeæg eller noget
[QUOTE=Mette Mejdahl;585062]Iiiih hvor er de bare skønne Veena!
Jeg er helt vild med Fayette!! - Jeg er dog stadig meget uening med dig i at hun ikke er sølv - jeg er 99 % sikker på at hun er sølv - feberpels ser ikke sådan ud (ja, jeg hár set feberpels ), men der imod ligner hun en sortsmoke rigtig rigtig meget!
Farvebedømmelser kan være meget svære og sølv er slet ikke særlig nemt at arbejde med så der kan sagtens være fejl i stamtavlen bagude
Men lad os nu se - hvis hun har feberpels, forsvinder “sølvet” jo om et par uger, og så må jeg jo skylde dig et påskeæg eller noget
/Mette :)[/QUOTE]
Jeg må bare gå ut ifra at hun ikke er sølv,siden ingen av foreldrene er.
Men,hvis en av dem skulle være sølv,så må det jo i så fall være Maiden,som er stålblå. Enda ingen av hennes foreldre heller var sølv…det er det merkeligste.
Hvordan er det med farge,hvis hun ikke har feberpels,men faktisk er sort smoke? Altså hun må registreres som osh n,men om hun fargebedømmes som 10 mnd gammel til osh ns og får ny stamtavle?