5-6 generationer :)

Inspireret af de andre skønne generationsbilleder vil jeg også lige vise lidt familiealbums.

Her er først Bowie (Bearcloud Take A Bow), født 2010:

Hans mor, Yippie (Bearcloud Yippie Ki-Yay), født 2007:

Hans morfar, Prins (Castle Rock Whip It On), født 2005:

Hans oldemor, Bops (Guldfakse’s Boppin’ Out), født 2003:

Og hans tipoldemor, Yuma (MtKittery Yuma), født 1998:

Bortset fra tipoldebarnet Bowie, som bor hos Camilla, er de allesammen her hos os endnu. :hjerte:

Og den anden side af samme stamtræ kan jeg også vise. Først Bowie igen:

Så hans mor igen, Yippie:

Bowies mormor, Finke (Castle Rock Lady Day), f. 2004:

Oldefar Bølle (Castle Rock Voyager), f. 2002:

Tipoldemor Tulle (Castle Rock Two Tongue Tale), f. 2000:

Og tip-tipoldemor My (Cozy Farm Paradox), f. 1998:

My, Finke og Yippie bor her, mens andre desværre enten er flyttet eller draget til de evige jagtmarker. Men arven lever videre. :hjerte:

Skønne billeder:wehuu:, og rigtig sjovt at se en større stribe familie, end blot mor og killinger :thumbup:

Skøn billedtråd :slight_smile: :ok:

Den ene er jo mere skøn end den anden :inlove:
Flot med så mange generationer i huset :ok:

:hjerte: - altså, jeg ved jo godt hvem af dem, jeg synes er aller-dejligst, nemlig det store fjollede pelsdyr, der er sidste generation i serien - men der er sgi alligevel close race mellem nogle stykker, bl.a. tip-tipolde Yuma, som bare er så smuk! :inlove:

Tak for billedserien! :ok:

Godt at My er sidste kat i hele serien… SÅ har Jan chancen for at få set alle billederne inden han bare sidder med et fjoget grin og meddeler alverden at her er en flot og sød missepige :klapper:
Glæder mig til at vise ham billedserien i morgen, når han vågner…

Skøn serie om en lang familiehistorie. :slight_smile:

Dejlig billedeserie :hjerte::ok:

Det er fedt med så mange generationer under samme tag, og de er jo skønne allesammen :inlove:

Tak! :slight_smile: Og du kender dem jo alle, for Manses ophav er jo akkurat det samme. :tihi: