5 katte til afhentning inden 10 min

:surrender1::uha::venter::argh: Så er det alt så lige før jeg ryger i luften…

5 ud af 6 har simpelthen taget pippet fra mig til morgen/NU!
Tino er skredet, han skal ikke have noget bøffet, så han må blive, men de andre…:argh: De er klar til internat!

Jeg gik kold på sofaen og har derfor sover der i nat. Tidligt i morges… omkring kl 4 mente de fleste det var tid til at stå op. Kaya skreg som en sindsyg, Sugieh flåede i vinduet og lukkede hasper op, Friis gik amok på Lucky, der var midlertideg ramt af “jeg kan løbe stærkt og forcere enhver forhindring” Rose synes min morgenånde var fortrinlig, og forsøgte med sin pote at få mig til at gabe højt, så hun kunne se hvad, der havde lagt sig til at dø i min mund.

Op med mig, og så var alle pludselig ved at dø af sult. Fodre og lukke vindue op, med det ønske at de ville skride ud og krudte af…

Men nej nej… hvorfor dog det, når jeg nu var stået op, og klar til at lege???
Nå lege lidt og på sofa igen…

Rose har imidlertid ikke givet mig ét minuts fred… tvært imod har hun igen igen igen trampet rundt på mit tastatur, så jeg har brugt det meste af en time for at få det normale skærmbillede frem igen :dokdok:

Så ANYONE??? 5 stride misser søger aflastningsfamilie :surrender1:

Hvorfor går du ikke bare i soveværelset og lukker døren efter dig?

/Mette

Hvorfor skulle du have det “bedre” end vi andre…TILLYKKE med nogle sunde og raske dyr

Vi kan bytte! Dine fem for mine fire aktive bamser og et stk 7 mdr. hvalpekuldet rottweiler…og dog inden vi får det logistiske på plads har vi nok fortrudt…

God weekend til dig og dine lømler.

[QUOTE=Mette Mejdahl;683253]Hvorfor går du ikke bare i soveværelset og lukker døren efter dig?

/Mette[/QUOTE]

Mette tsk tsk tsk… du burde da vide hvad lukkede døre gør ved den slags katte :lol: Nå men dampen er også gået af ballonen :wink: Har lige været ude og gå med dem :slight_smile: Alle sammen incl. Lucky, som har første tur idag :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Tjaa… men ikke desto mindre, har vi lukket dør til vores soveværelse :wink:
At vi så har været nødt til at lukke hele kælderetagen (hvor vi sover) af, fordi Flap står og skriger når vi lukker ham fra, er så noget helt andet :tihi:

/Mette

:tihi: Ufatteligt at man kan elske sådan nogle teorister, men ikke desto mindre er de jo noget af det bedste vi har :wehuu:

Hahaha som du også kan “sige” det:tihi:

Tak for en god griner mens jeg overspringshandler :ups:

Hahaha det lyder … hjemligt :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;683247]
Så ANYONE??? 5 stride misser søger aflastningsfamilie :surrender1:[/QUOTE]

Bare sig til hvis jeg skal komme og hente Lucky :høhø:

…og? Det lyder da meget normalt? :slem:

Det værste er at jeg mener det - ørepropper er en god opfindelse. (Okay, det er mest fordi manden drømmer gysere - åbenbart - og råber og skriger i søvne, når han ikke snorker som et savværk. Men det duer også når Tullen leger tågehorn kl. kvalme ;))

:lol::lol:

Det lyder nu meget normalt i mine øre… :tihi: Jeg har ikke sovet længere end til kl 8 (max!) siden Oliver kom ind af min dør…:høhø: Og mig som ellers er B-menneske… Jeg står troligt op kl. 6-6.30 og giver mad og nus… Også i weekenden! :ups::hjerte:

Du kan da få Tarzan på ferie et par dage… Så kan han vise dem alle hvordan man klatre op ad lodrette flader hver morgen OG hvordan man driller de voksne katte så de hyler og knurre… og som sagt er det hver morgen ved 5 tiden :godnat::godnat::godnat:

:lol:HAHAHHAHAHAHAHHA - du får INGEN sympati herfra…:tonguenanananana: Ok lidt…:rolleyes: Men hold nu ooooooop, hvor kan jeg sagtens forestille mig senariet. Mon det er fordi jeg selv går igennem noget lignende, til trods for jeg KUN har 2 lømler???:øhmm::slem:

Godt det ikke er mig men manden der vækkes kl 01:30 - 02:00.
Første gang.

Og klokken 04:00 sådan cirka.

Og klokken 05:29, vækkeuret ringer 05:30, men Charley vil være helt sikker på han kommer op :smiley:

Jeg VED det er vilkårene med mis i bolig… men i morges toppede de simpelthen :tihi:

Tror det var Roses roden i min mund der gjorde udfaldet, for jeg sover normalt fra det meste :thumbup:

De er ALLE tilgivet, og INGEN forlader mit hjem nu :hjerte:

Det er ufatteligt at man kan holde af sådanne kræ ikk’ :tihi:

Jeg føler i den grad med dig … jeg har jo 6 killinger på små 11 uger rendende rundt.
Der er i den grad gang i dem (vi har ALDRIG haft et kuld, der er så aktive som disse)
Her er lige et lille indblik i mit liv en regnfuld, tirsdag aften kl. 23.

Alle 6 killinger leger foran terressedøren.
En af dem finder ud af at åbne kattelemmen (selvom den står i en pos. hvor kattene kun kan komme ind) og i løbet af få sekunder er samtlige 6 killinger ude i den indhegnede have :uha:
Gæt hvem der løb rundt på bare fødder, i skæret fra en gadelygte, og forsøgte at fange dem ? MIG :tihi:
Nøøøøj hvor de syntes det var sjovt, og sikke de kunne spæne rundt i det våde græs.

Jeg fik først fat i 3, der blev parkeret på et værelse … bag en lukket dør :fængsel:
Så tog jeg endnu en tur ud i haven, på jagt efter de andre.
Jeg fik fat i endnu 1 - jubiii, men da jeg åbnede døren, for at sætte den ind på værelset, løb 2 af de andre ud igen :wittsend: og jow det gentog sig … det var sådan en slaws mission impossible jeg var havnet i :tihi:
Alle 6 blev dog indfanget.
De har med garanti givet hinanden :high5:inde på værelset og sagt … YES, we did it.

Som skrevet tidligere… HVORDAN kan man elske sådan teorister??? ikke desto mindre er det noget af det bedste vi har :hjerte:

[QUOTE=DK Sugieh;683656]Jeg VED det er vilkårene med mis i bolig… men i morges toppede de simpelthen :tihi:

Tror det var Roses roden i min mund der gjorde udfaldet, for jeg sover normalt fra det meste :thumbup:

De er ALLE tilgivet, og INGEN forlader mit hjem nu :hjerte:[/QUOTE]

HAR du mærket efter om din drøbel stadig er intakt. Rose kan jo have findelt den imorges. hahahaha
TO ting bør man lære når man hærges af mis…og dèt er AT lukke munden mens man sover OG…holde fødder inden"døre" (under dynen)

[QUOTE=kamikaze;683673]HAR du mærket efter om din drøbel stadig er intakt. Rose kan jo have findelt den imorges. hahahaha
TO ting bør man lære når man hærges af mis…og dèt er AT lukke munden mens man sover OG…holde fødder inden"døre" (under dynen)
[/QUOTE]

Hvor HAR du ret :lol: :lol: