5-uger spam .. maaange billeder

I dag er 4-kløveret 5 uger gamle og der er virkelig sket meget i løbet af den sidste 1½ uge [bigloony]
Fra at ligge/mosle rundt i kurven og udelukkende leve af mors mælk, så er de nu her, der og alle vegne -uha … de løber, klatrer, hopper og laver badut-spring … de er begyndt at spise både vådt og tørt og de går alle sammen på bakke til både stort og småt -thumbs
Jeg kan osse bedre og bedre se deres personlighed … Lille-Bjørn har DAMP -rulleøjne … Frk. Flamme er lidt forsigtig og synes drengene slåsser lidt for voldsomt … Bambino (som ER en dreng) har masser af gå-på mod og er altid med på den værste … Garfield er en livsnyder, lidt klodset (endnu ihvertfald) og doven … men kan godt deltage en god slåskamp -thumbs

Først samlet til fællesspisning …

En kort - en lang …

Lille-Bjørn …

Frk. Flamme …

Bambino …

Som bobtail -høhø

Garfield …

Lidt legebilleder …

øj hvor er de lækre… vil du have min adresse til når de må komme væk ??? :smiley: så kan du lige komme med en til mig

-wow hvor er de skønne :stuck_out_tongue:

Og jeg er bare helt vild med dette billede

ihh hvor ser de dog dejlige ud… -forelsket -thumbs

Nøjjj, hvor ER de da blevet dejlige. Du har da rigeligt at lave med at holde øje med smuklingerne -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Wau skønne billeder. Hvor er de dejlige…mangler så lige den smelte smiley…

Der er tydeligt charme, selvtillid og lækkert hår på dem alle.

Den frk. Flamme -forelsket

Åhh de er da bare skønne. Stort tillykke… så kan jeg regne ud hvad du laver når du ikke er online :wink:

De er da bare nogle rigtige hjerteknusere -forelsket -forelsket

Suk… Jeg kan bare ikke tåle at se så smukke missere…

Will I ever learn?? -argh

Hvor er de skønne. -forelsket

Uha, hvor er de lækkre -love -love -love

de er bare så skønne… jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker de små røde… jeg er dybt forelsket og sikke en smuk rød farve

Frk. Flamme bliver skisme da også smukkere og smukkere -love -forelsket -love
Har du fundet nye hjem til dem?

Ikke særlig sødt at smide billeder af sådan nogle aldeles bedårende babyer når der sidder en her og er voldsomt skruk på sine hunkattes vegne -græd GG

Er du da vimmer, hvor er de søde! -forelsket Ham Lille-Bjørn kan garanteret godt være i en af mine lommer. -muhaha

[oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] -storrespekt -gruppekram De små røde… mums hvor er de dog skønne -forelsket godt man ikke har plads til flere røde banditter -love -love

[/quote]

:smiley: :smiley: Næh, det forstår jeg da heller ikke, det er jo det perfekte hjem. :smiley: