5 ugers siataler bebser

Så er
der nye billeder fra de 7 Siatalinger hjemme hos Charly og Jan.

Og jeg lover jer, at jeg IKKE har begrænset mig ret meget. Så her kommer en
gigatorisk billede og video spam! Læn jer godt tilbage og nyd synet af syv 5
uger gamle siatalere for fuld udblæsning. :høhø:

Sig hej til:

Zymfony, Yathzee, Tanzania, Zukii, Jazzminh, Rozlynn og Breeze.

Det blev ved den ene knejt som er Yathzee, som muligvis skal ud som avlshan.
Men det ved han slet ikke noget om endnu, indtil videre har han nok at gøre med
sine 6 søstre og mor og moster. :tihi:

Rozlynn – Sort sølv blotched

Zymfony – Lilla bicolor tabby (nok blotched)

Jazzminh - Lilla bicolor tabby (nok blotched)

Tanzania – Blå spottet tabby

Zukii – Chokolade bicolor blotched

Yathzee – Chokolade spottet, HELT sikkert langhår!

Og en træt Breeze – Chokolade tabby

Og så vælter det hele i killingebilleder nu. –LOL

Zukii er en pige der bare er TOTALT på! Det virker som om at hun allerede nu
kun har 2 gear: Sovende og LØMMEL!

Men hun ser da nuttet ud:

Nusse nusse Tanzania

Såååå pænt spottet. :inlove:

Tit tit Jazzminh

7 sultne!

Killinge kaos!

Små sokkehadere!!

Zymfony og Rozlynn

Zymfony

Tanzania

Yathzee driller søstre!

Diablo killingen Zukii! (please ALDRIG brug hende i avl med Halo… Det vil ende…
Ja…)

Rozzlyn

Søstrene Lilla

Nutte Zymfony

Zzzzzz

Yathzee ”Sæt mig neeeeed!”

Zymfony igen… Lille fotomodel. :hjerte:

Zukii

Yathzee næsten i drømmeland

Hårdt at være ene hane!

Jazzminh

Og SÅ blev der sagt godnat fra de 7 siatalinger…. :hjerte:

Og i
bliver ikke snydt for lidt video også…

//youtu.be/-VQNtwtdWGY

//youtu.be/Gwk8ubDomzw

//youtu.be/3AekGQC0roo

:inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

… men mest for Zukiii-tøsen :wehuu:

:smelter:

Sikke nogle søde små øre-katte! :lovelove:

Åh gud! Hvor er de dejlige! :besvimer: :surrender1::smelter: Jeg må vist snart til at erkende, at det med at jeg ikke er til killinger, vist høre fortiden til. Kattegale har ødelagt mig :græde: :ups: :høhø:

Cuties! :inlove:

Nuiihh de er kære:wehuu:

OMG hvor er de vidunderlige, altså hvis der er mængde rabat vil jeg gerne bestille Zymfony og Zukii Åhh de er skønne

:smelter:

Jeg har lige fundet ud af at jeg da vidst “altid” har ønsket mig en tabby orientaler :ups: Hvor er de altså bare kære!

Der er vist en tabby eller 7 i det her kuld, hvis det er Tanja. -LOL

:hjerte: Zymfony :hjerte:

De er da bare så charmerende :hjerte: - og med fuld fart over feltet. :klapper:

Men hvis det skulle være, ville en mindre flok række for de fleste. Syv på en gang er noget af en omgang. :høhø:

Åh hvor er de dog fuld af liv og smukke og skønne! :hjerte:

JULIAAAAAAAAAAAAAAA! Stop!

K**t de er lækre! :hjerte:

Der må godt nok være gang i den i det hjem, sikke en flok skønne små lopper:hjerte:
Mvh
Yvonne

[QUOTE=FinnFrode;1094252]De er da bare så charmerende :hjerte: - og med fuld fart over feltet. :klapper:

Men hvis det skulle være, ville en mindre flok række for de fleste. Syv på en gang er noget af en omgang. :høhø:[/QUOTE]

Bare rolig, Rom blev ikke bygget på en dag. Så jeg vil stadig ikke bo sammen med en & da slet ikke flere, killinger, det ville aldrig ende godt :høhø: Men før kattegale, synes jeg jo nærmest alle killinger var grimme, det kan jeg ikke påstå mere :smiley:

Jeg kunne dog godt forestille mig at blive besøgsven hos et kuld killinger :hjerte:

De helt spæde er nu heller ikke for kønne, men søde alligevel. :wink: Og så synes jeg, det er skægt at se, så forskellige de forskellige racers killinger trods alt er lige fra starten. Det havde jeg ikke tænkt over før Kattegale. :slight_smile:

Du og Emina kunne jo også blive plejefamilie for hittekillinger fra et af internaterne. Du fodrer, hun vasker… :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;1094376]De helt spæde er nu heller ikke for kønne, men søde alligevel. :wink: Og så synes jeg, det er skægt at se, så forskellige de forskellige racers killinger trods alt er lige fra starten. Det havde jeg ikke tænkt over før Kattegale. :slight_smile:

Du og Emina kunne jo også blive plejefamilie for hittekillinger fra et af internaterne. Du fodrer, hun vasker… :D[/QUOTE]

Men det ville jo kræve at jeg skulle bo sammen med dem i op til 12 uger & det tror jeg altså ikke, alle ville slippe levende fra :S :smiley: Min forrige kat Emilius var jo 4 måneder da jeg fik ham & det er alt for ung til mig. :wittsend: Så der fik jeg bekræftet hvad jeg egentlig allerede godt vidste, jeg er til voksne katte :hjerte:

Sjovt… jeg kan ikke se hverken det ene eller det andet :fløjte: Underlig at poste en tom tråd :stuck_out_tongue:

(Julia skylder desuden et nyt tastatur… der er savl i det jeg har :smiley: )