51 emner de første dage

Er der egentligt noget at sige til, at KG er ret så stille lige nu?

Jeg har lige talt 51 nye emner, med et samlet antal indlæg på 790… (og med mit nye indlæg bliver det 791)

OKAY - vi snakker vist lidt meget…

OG der er allerede en fejl, for det bliver jo 52 indlæg…

det er da helt vildt… Ja så kan jeg sgu også godt forstå at der er stille på KG :smiley: :roll: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Alsåååååår annette Det kommer jo ikke bag på os andre du er en knævrestokkel :lol:

Så kan jeg da godt forstå jeg er ør i bolden… :roll:

Har du også talt op hvormange indlæg i dette nye forum som handler om katte :?: Nedslående ik :cry:

Tjek lige den her:

http://kattegale.forumup.dk/memberlist. … tegaleTjek den her.

May-Britt S.

Jeg må tilstå at jeg ikke syntes at det er så nedslående. Jeg ser det mere som at det er noget andet der “fylder” lige nu og ja, når det er bearbejdet, så tror jeg bestemt at vi også når frem til at skrive om vores interesse for katte igen.

Jeg håber, at du har ret, Mai. jeg trænger til at tænke på noget andet og helst nogle skønne katte.

Ja, jeg er ved at have konspireret nok for denne gang, så håber, at admin snart kommer ud af starthullerne, så vi kan komme videre.

Jeg har da lige opdaget at vi slet ikke har en kategori hvor vi kan “hygge-snak om katte.”

Vi har følgende vedr. katte:

Opslag og bekendtgørelser
Sygdom/sundhed
Foder
Grus
Legetøj/klatretræer mm.
Avl
Vi venter killinger
Drægtighed/Fødsel
Amme søges/tilbydes
Genetik

Jeg syntes sagtens at vi kan hygge-snakke i de ovennævnte, men ja de er jo meget specifikke, så en “almen snak om katte kategori” vil da være supert.

Hmm det må være noget for MB.

(Jeg er altså imponeret over hvor hurtig hun er til at tilføje ting og få det op og køre! Hun er da vist It-nørdinde :smiley: )

Jeg vil meget gerne have seriøse tråde gode råd om katte - og så at hyggesnakken holdes til hyggetråde.

Lis D kom med et rigtig godt forslag på KG, men der var ligesom ikke nogen større opbakning til det. Det synes jeg er rigtig ærgerligt.

Jeg er ikke sikker på, at jeg har læst det forslag. Kunne du ikke sige hvad det er? Så er der noget at bygge på :wink:

Personlig vil jeg allerhelst have, at der kommer orden på tingene på KG og at vi så tager den der.

Det er denne tråd:
http://www.kattegalleri.dk/html/for_mes … g_ID=38538