6 uger er gået

Siden de små fladsnuder så lyset for første gang. Og de stor trives og er alle bare fantastiske.

Først de to brødre Delko og Cardoza

Så min dreng , Delko som bliver hjemme :hjerte:

Så er det Cardoza, som stadig driller, den ene dag er han tydelig exotic og næste perser, selv garvede opdrættere er i tvivl, men skøn det er han :love2:

Min lille Duquesne :hjerte: Hun er så vidunderlig og holder sig ikke tilbage for noget. I dag bestod legen af og jagte en tændt støvsuger i 15 min. Hun flytter til Søborg.

Boa Vista ser lidt utilfreds ud, men da der efter foto blev serveret laks, tøede hun op igen. Hun flytter til København :hjerte:

Hvor er de skønne alle fire !!! :smiley:

De er herlige. :hjerte: Og sådan som Delko og Duquesne står, kan man se, der er gang i dem. :smiley:

jeps det er med at være hurtig. Den blide Miss Duquesne er en fart bølle. hun jagter støvsugeren rundt. Springer på ben, fødder der bevæger sig jo jo - hun er en dame med pep i gg

De er alle bedårende, hvis man kan sige sådan om drengene LOL

Hvor er de bedårende Gitte :hjerte:

Kommer du på udstilling med din beholder i fremtiden så man kan hilse på?

Nårh…:wehuu:

[QUOTE=Panthera;898200]Hvor er de bedårende Gitte :hjerte:

Kommer du på udstilling med din beholder i fremtiden så man kan hilse på?[/QUOTE]
Egentlig syntes jeg jo ikke han er så egnet til show, men har vovet pelsen og meldt ham til i Vamdrup, så må vi se om dommerne dør ad grin eller rynker på næse af de manglende tabbytegn

I guder hvor er de kære :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Så vil jeg glæde mig til at gramse på ham der :hjerte:

Hvor er de skønne - de er jo slet ikke til at stå for :hjerte::hjerte::hjerte:

Knus Gitte

:wehuu: