6 uger - og vildt skønne

Først et fællesfoto af de to drenge til venstre og pigen til højre

De skal jo trænes lidt, så Lasse tager dem op og vender dem

Hvad han bare ikke var forberedt på, var at den slikkede ham i øret :tihi:

Lasse mener pigen skal beholdes:

For hun bliver en ny Fie, der kan ordne hår:

Og de har lige den gode alder, hvor man kan gemme dem (derfor vi ikke har inviteret på killingenus :p)

Hvor er de bare blevet store - og skønne :smelter:

Hvor er de skønne.:wehuu: Også ham den store uden ret meget pels :slight_smile:

Hvor er de søde Vivi, kan godt forstå Lasse vil beholde pigen, jeg er også en sucker for frisør katte.

Hvor er de bare søde :hjerte:

Hvor ser de skønne ud!

Herlige billeder :hjerte:

Hvor er de altså fantastiske - ham i midten på øverste billede har det det skønneste udtryk :hjerte:

Lasse er velnok en dejlig dreng - så sødt at se hans glæde ved killingerne :inlove:

Sikke nogen dejlige unger af begge arter! :smiley:

Hvor er de vidunderlige, ingen tvivl om de er højt elsket af Lasse også

Nøøøøøøøj, hvor er de bare søde…og Lasse er også sød, rigtig gode og sjove billeder…:slight_smile:

De er virkelig skønne… og sikke nogle bølleudtryk!!! :smelter:

Suk hvor er de dejlige :wehuu:

Øj, hvor er de bare nuttede og krammelige…

Jeg er også mest til drengen i midten, men det er nogle skønne katteunger alle tre. :hjerte::hjerte::hjerte:
Og det er da et rent luksusliv de har med egen “kattehyrde” til at nusse sig. :smiley:

Hvor er de dejlige alle fire :hjerte:

Jeg kan godt lidt drengen til venstre med de store, runde øjne :love2:

Ih hvor er de bare søde :hjerte:
Skøøøønt fællesbillede :smelter:

[QUOTE=galath;998010]Hvor er de dejlige alle fire :hjerte:

Jeg kan godt lidt drengen til venstre med de store, runde øjne :love2:[/QUOTE]

Abyer må jo ikke have runde øjne :tihi:

Det er i øvrigt sjovt som man ser kattene på en anden måde, når de kommer på fotos.
Faktisk kan jeg IRL bedst lide pigen, hun er fin i type, krop og pels - farven halter desværre lidt efter.

Hvor er de skønne! Og jeg synes de skuler lidt på det første billede, gad vide hvad de pønser på? :høhø:

Hvor er kære alle sammen. Kan du ikke sende Lasse på week-end hos mig, det er jeg sikker på mine killinger vil sætte pris på. VI ser sikkert inde - ingen problem jeg handler ind om lidt :stuck_out_tongue: