6 ugers charmebøffer

Pyha som tiden flyver -uha

De er nu 6 uger gamle og heeeeelt vildt charmerende -love Og alle spiser langt om længe både tørfoder og alt andet godt snask, vi serverer for dem

Devil in Disguise - Kælebøffen -forelsket

Lawdy Miss Clawdy - Den blide charmebøf -forelsket

King Creole - Madbøffen der ka’ selv og vil selv -forelsket

Little Sister - Den lille frække bøf -forelsket

Hvor er de bare skønne…

Lawdy Miss Clawdy sender du da bare her hjem… -forelsket

Nåååhhh … de er bare overnuttede alle sammen -forelsket

Hvor er det nogle skønne bøffer du har fået!

Hvor er de bare dejlige alle sammen -forelsket

De er bare pragtfulde -forelsket -forelsket -forelsket

jeg vil gerne bed om et styk Devil tak -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket de er alle sammen bare så super dejlige -love

Hov, dem har jeg lige dechiffereret i et andet indlæg :? Nå pyt.

Hvor er de også skønne og ja de ser virkelig også charmerende ud -love -love -love -love

Hvor er de dog bedårende!

• En af dem måtte dælme gerne flytte ind her hjemme… men ak nej, den går ikke… De er ellers skønne!

Tak Denise, det var pænt af dig… Jeg troede ellers at jeg havde slettet det andet indlæg :?

Jeg er jo ikke så krævende som Hanne og Sine gry, :stuck_out_tongue: at jeg ønsker mig en bestemt af smuksakkerne slet slet ikke! Du sender dem bare ALLE SAMMEN herhjem!:smiley:

Hvor er de bare dejlige. -forelsket

Charmebøffer??? JATAK… slurrrrrrp… undskyld… men du bliver nødt til at tørre killingerne nu.

Knus

SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK

-love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love -love

Og jeg er ligeglad med hvad andre siger - hende her er MIIIIN -gimiggimig

øøøhhh der smuttede vist liiiige et par smileys med i farten -høhø -engel

Enig -thumbs -forelsket