Hey, vækker du os?
Girlpower! Dilly banker Ben
Mere bank…
Bagholdsangreb fra søster Chelsea
Flyvende Ben, der nedlægger en tiger (ambitiøst!)
Dilly
Chelsea
Ben
Hey, vækker du os?
Girlpower! Dilly banker Ben
Mere bank…
Bagholdsangreb fra søster Chelsea
Flyvende Ben, der nedlægger en tiger (ambitiøst!)
Dilly
Chelsea
Ben
De er altså skønne …
Hvor er de bare dejlige!
Nu er der sandelig kommet gang i de små abbyer. Der gives og tages af et godt hjerte. De er herlige
Hvor er de bare skønne Helle
Det er en superdejlig alder, hvor det hele bare går så stærkt, der opdages nyt hver dag.
Og hende Dilly Jeg har altså er svaghed for blå:ups: - og det blåt der ser rigtig godt ud
Har du besluttet hvem, der bliver boende :?
Når hvor er de tutte nuttet:D
Og jeg har hendes søster
Nåååehhh nej!
Damn Helle - hun burde altså hedde Deja Vu!!!
Med mindre da at billederne helt snyder… eller jeg bare husker forkert fra nogle andre killingebilleder…
[QUOTE=Wijelo;597791]Og hende Dilly Jeg har altså er svaghed for blå:ups: - og det blåt der ser rigtig godt ud
Har du besluttet hvem, der bliver boende :?[/QUOTE]
Chelsea bliver boende - men det er muligt at Dilly også bliver her. Pt. er jeg i hvert fald ikke klar til at sætte hende til salg. Hun har en helt skøn farve, som man ikke ser hver dag hos en blå og typen er heller ikke helt skæv. Selv Ben, som jeg troede blev en rigtig kælekat har faktisk udviklet sig meget bedre end jeg ville have forudsagt (jeg er bla. ret vild med hans øjne) - men han bliver altså ikke boende, selvom han forsøger at overtale mig :høhø:
[QUOTE=Ann K;597813]Og jeg har hendes søster
Nåååehhh nej!
Damn Helle - hun burde altså hedde Deja Vu!!!
Med mindre da at billederne helt snyder… eller jeg bare husker forkert fra nogle andre killingebilleder…[/QUOTE]
Jeg har selv tænkt det samme, men ikke sagt det til nogen Men Stinne har sagt nogenlunde det samme som du nu gør
Men der kan jo ske meget endnu, så vi tager det stille og roligt og ser hvad der sker.
Nej, hvor sjovt at Stinne siger det samme Jeg var ellers meget længe om at turde skrive det
Syntes det allerede ved ca 4 ugers alderen… men det er jo det der med billeder - og så hamrende fantastisk god til at “se” en aby, er jeg altså heller ikke
Ben??? Ham sender du bare til Rødovre… han ser dejlig ud! Og viser allerede nu gode takter til at blive en fabelagtig kastrathan… jeg henleder opmærsomheden på billedet med spiralen :klapper:
Jeg har lagt mærke til det fra hun stadig var våd, men det er rigtigt at det blev tydeligere i 4-ugers alderen
Du har vist allerede overdosis af kastrathan lige pt.
Men ja, han bliver den skønneste kælekastrat Han er et totalt fjollehoved og han klistrer sig til mennesker. Han er sådan en killing, der spurter hen og vikler poterne rundt om min ankel og skrigende forlanger at blive taget op og han spinder konstant.Så snart man piller ham op, vælter han om på ryggen og skal nusses på maven
Og i går lærte han at kravle op i min seng… :surrender1: Spiralen er traditionen tro det bedste legetøj i verden - på det punkt er dette kuld ikke anderledes end nogen af de andre jeg har haft - og Ben er ikke den eneste, der sætter sig indeni den, selvom han er en “dum dreng” :love2:
Hvor er de søde, I want them all! Hvorfor er det lige jeg har aftalt med kæresten at vi ikke skulle have flere før vi flyttede i hus
Heyyy… jeg er go’!!! :klapper: Jeg mener at der var et billede af GoGo, hvor hun sad på helt samme måde - og det triggede bare et eller andet i baghovedet på mig…
Smuk lille pige…
Du har vist allerede overdosis af kastrathan lige pt.
Hvad mener du med det?
Thane er ved at blive voksen - næsten… -agtigt… lidt… og af og til virker det endda som om han har hjerne
Brian… er bare et kapitel for sig selv suk
Men ja, han bliver den skønneste kælekastrat
Se - dét er jeg så slet ikke spor i tvivl om! heller ikke selv om han jo er lidt fejlfarvet efter min mening
Og i går lærte han at kravle op i min seng… :surrender1:
Efter en hel weekend med Tessie og hendes killinger, så er det ikke den bedste anbefaling til mig
At blive vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadet rundt på (formentlig helst i ansigtet, mens man får slikket næse) er aldeles ødelæggende for ens nattesøvn - også selv om det er en storspindende abydreng som gør det…
Spiralen er traditionen tro det bedste legetøj i verden - på det punkt er dette kuld ikke anderledes end nogen af de andre jeg har haft - og Ben er ikke den eneste, der sætter sig indeni den, selvom han er en “dum dreng” :love2:
Hi, hi - jeg plejer faktisk at fremhæve overfor kunder, at spiralen er temmelig holdbar… Der bor nemlig en i et aby-opdræt… og indtil videre har den vist holdt til 6 eller 7 kuld Af en eller anden årsag sælger dét argument så meget bedre end alt muligt andet, jeg kan sige :klapper:
Synes altså det er en af de racer jeg personligt, begynder at synes mere og mere om, de er simpelthen intet mindre end bedårende!!!
Er VILD med det første billede af de små skrigehalse…
Ja, det var det jeg tænkte
[QUOTE=Ann K;597925]
Efter en hel weekend med Tessie og hendes killinger, så er det ikke den bedste anbefaling til mig
At blive vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadet rundt på (formentlig helst i ansigtet, mens man får slikket næse) er aldeles ødelæggende for ens nattesøvn - også selv om det er en storspindende abydreng som gør det…[/QUOTE]
Det var ikke en anbefaling, bare en konstatering Alle 3 har nogenlunde samme kæletaktik. De køøøører deres små runde knolde rundt i mit ansigt, hvorefter de forsøger at stoppe deres små snuder op i mit ene næsebor
Derudover har de altså noget med at kysse. De små søde munde bliver forsigtigt trykket mod mine læber
Og så har Chelsea sin egen ting med at proppe snuden ind i min øregang og vaske den :love2:
[QUOTE=Ann K;597925]
Hi, hi - jeg plejer faktisk at fremhæve overfor kunder, at spiralen er temmelig holdbar… Der bor nemlig en i et aby-opdræt… og indtil videre har den vist holdt til 6 eller 7 kuld Af en eller anden årsag sælger dét argument så meget bedre end alt muligt andet, jeg kan sige :klapper:[/QUOTE]
Så kan du tilføje at den anden jeg havde flyttede med Maude, som aldrig mistede interessen for den. Så den kan også holde til en overvægtig siamkastrat, der lammetæver den til ukendelighed :høhø:
Hold nu op, hvor er de nuttede!!
De er SÅ udtryksfulde - ih… min bløde plet gør helt ondt!.. :love2:
oOT:
Og ja, den der “muse-fjedr” den er bare go! Vores har holdt til en del Orientaler & Europé kuld nu, foruden to stk. børn, der også synes den er sjov - og dét er alligevel også noget
Dog har nogen (sikkert Flap ) fået pillet hul i musen, så indmaden er delvist hevet ud… Så måske man snart skulle ha en ny - kommer du snart til “jyde-land” med standen Ann?
/Mette
Hold da op hvor de vokser - de er bare for søde:-) er det ikke som farveforskellen på de blå er mindre udtalt nu?
Jo, det synes jeg tit sker, i hvert fald med kontrastfarven. Når de bliver federe, bliver farven på ryggen nærmest strukket ud, så den bliver lysere Jeg synes tit at forskellen bliver tydeligere igen, når de får killingepels.
Hvor ser de bare skønne ud
Hvis jeg nu havde liiidt mere plads og liiidt færre katte i forvejen, så… :fløjte:
Århhh altså ham Ben
Tør altså snart ikke længere kigge London tråde, for hulan hvor er de kære men altså Ben har stjålet mit hjerte…skønnne BLÅMAND