7. tråd. Kan man fylde for meget?

:tihi::tihi::tihi:

Jeg kom til at tænke på noget i går aftes, da jeg skulle sove :

Kan man fylde for meget på et forum som dette ??

Jeg har jo stort set en mening om alt, og jeg kan ikke lade være med at skrive.

Nu laver jeg en anonym afstemning herinde, og hvis jeg fylder for meget - så skal jeg nok dæmpe mig lidt ned.

:tihi::tihi::tihi:

Therese … hmmm … synes jeg har set det navn et sted før :?
Måske i en anden tråd :?

Det kommer vel helt an på hvordan man fylder.
Og du fylder dejligt :inlove:
Så jeg har stemt NEJ

Jeg synes ikke, at du fylder for meget.

ALLE skal da skrive, når de har lyst eller behov for det - ellers døde forummet jo.

Dette forum er netop så dejligt, fordi her sker noget, hele tiden.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Ja hvis man er konstant negativ :thumbdown:

Nej hvis man er overvejende positiv :thumbup:

Men jeg har stemt NEJ - da jeg syntes at det er min generelle opfattelse af brugerne på dette forum. :thumbup:

hvis man har godt eller sødt eller hyggeligt input til trådene - så kan man aldrig fylde for meget :slight_smile:

hvis man er bedrevidende og skriver mest for at læse dig selv - så absolut :slight_smile:

Vi har ingen brugere herinde der falder ind i min ja kategori :slight_smile: så jeg har også sagt nej :slight_smile:

Man kan altså godt fylde for meget - ingen tvivl om det.
Men det synes jeg så ikke nogen brugere her gør pt :slight_smile:

JA man kan godt fylde for meget.
NEJ jeg synes ikke, du fylder for meget.

… Jo du fylder … På een rigtigt dejlige måde :thumbup:

Jeg kan ikke rigtig stemme :slight_smile:
for mig er spørgsmålet dobbelttydet.

Du er alletiders - ingen tvivl om det - klø endelig på.
Det er kun godt med kommentarer.
Ellers er der jo ingen grund til at skrive et indlæg :slight_smile:

Jeg siger som Eva - hvis folk hele tiden holdt igen -
havde vi ikke noget forum.

Og der er mange som ikke bidrager; men blot læser med.

Og så er der dem; som udelukkende laver en tråd;
for selv at få opmærksomhed.

Mange gode hilsner
Mona

Jeg har stemt JA :slight_smile:

Man kan sagtens fylde, og man kan sagtens fylde for meget :slight_smile: Men jeg synes ikke DU gør det :slight_smile:

Jeg synes du er smadder hyggelig Therese :slight_smile:

:tihi::tihi:

Jeg kan godt se, at mit spørgsmål kunne tolkes på to måder - men jeg mente selvfølgelig om jeg fylder for meget herinde.

:inlove::inlove:

Jeg mente på ingen måde, at andre fylder for meget.

Tak for jeres svar - jeg fortsætter så i styg stil, for jeg har så svært ved at lade være.

-engel

Jeg har stemt Ja - men det er ikke personligt tl dig :stuck_out_tongue: Jow det kan god være træls hvis der er 100 tråde fra samme person på meget kort tid, især hvis det er OT for så drukner alle andres tråde især dem der drejer sig om kat, og det er fortrinsvis dem jeg er her for -høhø

Det med, om nogle skriver ‘for mange’ indlæg, tja, når jeg har hørt/læst andre brokke sig over det, så har jeg undret mig.
Vel sker det da, at nogen skriver meget, men det har aldrig generet mig.
Derimod kan det, folk skriver, genere mig. F eks, hvis de er grove overfor andre.
Og hvis folk er uansvarlige mht deres dyr - det generer mig også.
IRL kan jeg godt opleve enkelte, der kan tale mig halvt ihjel, f eks en beboer i ejendommen her, som jeg bare ikke orker mere.
Men at lade pennen løbe?
No prob.
Synes jeg :slight_smile:

Jeg kan godt se, at mit spørgsmål kunne tolkes på to måder - men jeg mente selvfølgelig om jeg fylder for meget herinde.

:inlove::inlove:

Jeg mente på ingen måde, at andre fylder for meget.

Tak for jeres svar - jeg fortsætter så i styg stil, for jeg har så svært ved at lade være.

-engel
[/quote]

Kom du bare igang med at skriver de næste par indlæg , så vi kan finde et fint tilnavn også til dig :thumbup:

Dette er et generelt svar, da jeg troede spørgsmålet var generelt :slight_smile:

Jeg har svaret ja. Nogle mennesker fylder mere på et forum end andre gør og nogle gange virker det som om der postes et indlæg, bare fordi man bare skal svare på alt!

Andre opretter rigtig mange tråde, som tit er unødvendige. F. eks nu har Lillen gjort det og i en ny tråd kort efter har Lillen så gjort noget andet.

Eller også bliver en tråd oprettet, med nøjagtig samme emne som en tråd der ligger 3-4 tråde længere nede.

Der er også nogle der skriver meget af det de skriver for ligesom at blive “bekræftet”.

Så mit svar er ja, nogle personer kan sagtens fylde rigtig meget på et forum.

Jeg er her for begge dele.

Jeg er her fordi jeg elsker katte, og jeg elsker willow, og fordi jeg nyder at være sammen med folk der deler samme interesser som jeg selv.

Jeg elsker at jeg gang på gang kan blive klogere om alt vedrørende katte, lige fra farver, til typer og avl, til de etiske og moralske spørgsmål, og hen over helbred og billeder :slight_smile:

Når det så er sagt så er jeg helt vild med at vi kan joke og drille og være alvorlige og dele alt fra familie fotos til sjove videoer til vores personlige problemer og nderste tanker.

Jeg synes forummet ville være meget fattigt hvis man afskaffede alle andre ting end dem der specifikt handler om katte.

Jeg er så nok også en af dem som nogle synes fylder meget - og folk skal altså sige til hvis jeg begynder at fylde FOR meget, for jeg kan ikke selv mærke den grænse. -surrender:sorry:

Til gengæld prøver jeg så nu at være opmærksom på hvor meget jeg fylder, og jeg synes selv jeg har udviklet mig meget siden dengang på dekatten :slight_smile: så indtil jeg høre andet vil jeg fortsætte i det spor jeg har lagt herinde :slight_smile:

Kærlig hilsen

  • Den skriveglade Gry

ps. Undskyld Therese - det var ikke for at hugge din tråd :ups:

[QUOTE=Gry Gressbakken;114402]
Til gengæld prøver jeg så nu at være opmærksom på hvor meget jeg fylder, og jeg synes selv jeg har udviklet mig meget siden dengang på dekatten :slight_smile: så indtil jeg høre andet vil jeg fortsætte i det spor jeg har lagt herinde :slight_smile:

Kærlig hilsen

  • Den skriveglade Gry

ps. Undskyld Therese - det var ikke for at hugge din tråd :ups:[/QUOTE]

Du har udviklet dig rigtig meget Gry :ok:

[quote=Gry Gressbakken;114402]Jeg er her for begge dele.

Jeg er her fordi jeg elsker katte, og jeg elsker willow, og fordi jeg nyder at være sammen med folk der deler samme interesser som jeg selv.

Jeg elsker at jeg gang på gang kan blive klogere om alt vedrørende katte, lige fra farver, til typer og avl, til de etiske og moralske spørgsmål, og hen over helbred og billeder :slight_smile:

Når det så er sagt så er jeg helt vild med at vi kan joke og drille og være alvorlige og dele alt fra familie fotos til sjove videoer til vores personlige problemer og nderste tanker.

Jeg synes forummet ville være meget fattigt hvis man afskaffede alle andre ting end dem der specifikt handler om katte.

Jeg er så nok også en af dem som nogle synes fylder meget - og folk skal altså sige til hvis jeg begynder at fylde FOR meget, for jeg kan ikke selv mærke den grænse. -surrender:sorry:

Til gengæld prøver jeg så nu at være opmærksom på hvor meget jeg fylder, og jeg synes selv jeg har udviklet mig meget siden dengang på dekatten :slight_smile: så indtil jeg høre andet vil jeg fortsætte i det spor jeg har lagt herinde :slight_smile:

Kærlig hilsen

  • Den skriveglade Gry

ps. Undskyld Therese - det var ikke for at hugge din tråd :ups:[/quote]

:slight_smile:

Du har da ikke hugget min tråd, du kommenterer bare - og det er helt fint med mig.

:slight_smile: