7 ugers billeder af vores H-kuld

Killingerne har nu fået udgangstilladelse :høhø: De har lov til at bevæge sig frit rundt i stueetagen, når vi er hjemme.
Jeg kan hilse at sige, at der er fut i poterne.

Især Himalaya ELSKER at spurte rundt og undersøge alt. Jeg tror, jeg tog omkring 58 billeder af hende i dag, og 90% af dem måtte jeg droppe, fordi hun ikke var i fokus. Hun har SÅ travlt hele tiden.

Drengene nyder også at have fået mere plads, og til forskel fra Himalaya, kan de godt sidde stille, når jeg nærmer mig med kameraet :ok:

Her er dagens 7 ugers billeder:

Houdini er en tro kopi af sin far Aroni. Samme look og samme rolige, kærlige temperament :hjerte:

Himalaya … pigen med fut i poterne. Hun ser altid total overrasket ud på billeder :uha: :smiley:

Hamilton er på alle måder en deeeejlig kat. Fantastisk look og fantastisk dejligt temperament.

Skønne mislinger :hjerte:

Jeg ved ikke, det første om NFO standard - men disse killinger er da helt bedårende :hjerte::hjerte::hjerte: - især Hamilton:inlove:

De er altså bare lækre!

Eej, det blik dér, sådan en lille Himalaya kan lave, altså … :smelter:

Herlige katteunger.:hjerte:

Prøv lige at se en wannabe :tihi:
Ikke nok med at de ligner hinanden af udseende; temperamentet er også det samme :love2: Æblet falder ikke langt fra stammen :høhø:
Nøøøøj det bliver hårdt for mig, når han engang finder sin kommende familie.

Først Houdini

og så farmand Aroni i samme alder

[QUOTE=DK Lindvig;1218264]Prøv lige at se en wannabe :tihi:
Ikke nok med at de ligner hinanden af udseende; temperamentet er også det samme :love2: Æblet falder ikke langt fra stammen :høhø:
Nøøøøj det bliver hårdt for mig, når han engang finder sin kommende familie.[/QUOTE]

Skidt… du sender ham bare til mig…
Så skal jeg sørge for at du af og til får et lille billede… og måske endda får lov at pille lidt på ham på en udstilling af og til :slight_smile:

Og så ikke et ord om at jeg allerede har for mange katte!!!
Der er altid plads til en skovser mere!
(Skal bare lige have Jan forklaret dette - ikke helt let :venter: )

Åh Nej!!! Ikke en Aroni kopi!!! :uha::wehuu:
Især ikke når jeg nu er så vild med ham suk
Hvis det på nogen måde var mig muligt så snuppede jeg Houdini på dagen han fylder 12 uger… :smiley: