8 ugers (z)iatalinger

Sikke nogle fantastiske mislinger, men jeg er endnu mere vild med hende Moster Scala - hun er SMUK!

hvor er Zymphony, Jazzminh og Zukii dog bare vidunderlige - er så forelsket

Hold op de er smukke:smelter:

De er akkurart ligeså nuttede, søde, frække og skønne som de ser ud til… Gad vide om man kan overtale Charly til at lave noget kattenus. :tihi:

[QUOTE=Barky;1104408]Så skal du vist være hurtig på aftrækkeren Anne, Jazzminh er måske allerede optaget!

:klapper: Jeg vil bare, ganske roligt, sige at jeg har nedlagt forbud, veto, krav, whatever om at Halo og Zukii ALDRIG nogensinde skal lave et kuld sammen. Idet at jeg kraftigt mistænker at det vil forsage et kuld af regulære naturkrafter.[/QUOTE]

OG?.. I tør ikke… :slem:

NEJ! -LOL

Zukii er også min favorit :slight_smile: Meeeen Suki, Sugieh, Zukii… potato potato :wink:

Jaaaa! :smiley:

Uhhh…nu har jeg været inde og kikke mange gange og jeg har simpelthen ikke en favorit, for synes de er SÅ skønne allesammen :slight_smile:

Dejlige billeder :hjerte: Synes navnet Scar bliver nævnt, og så endda med en stakkels mig attitude. Er der en som Scar :øhmm: så måtte den gerne fluks flytte ind her hos mig. Scar er sød, og det synes Bina :fin: også :love2:

Ham, den blåøjede har præcis samme udtryk i øjnene som Tullen. Det skal nok blive sjovt - eller noget… :slem: :muhaha: :slem: :muhaha: :slem: :muhaha:

Be afraid - be very afraid… :uha:

De er dejlige allesammen, er de :lovelove: