80'erne - hvad husker du?

cowboybukser kombineret med blonder og stiletter -høhø øøøømt var det ja

:wehuu::wehuu:

Provence tørklæder… hvor blev de af, de var pæææææne…

jeg husker
musikken
tøjet
min første kæreste
skolen
halballerne
miami vice
min første bil(morris mascot 1275 gt)
da jeg flyttede hjemmefra
min første brandert og dertil hørende tømmermænd(martini)
første og eneste gang jeg røg

uha uha firserne var en fed tid

Intet overhovedet. Slet slet intet -høhø-høhø

Provence tørklæder… hvor blev de af, de var pæææææne…[/quote]

Jeg har skam stadig mine - det lyseblå er nærmest slidt op :tihi: Men det i pink er stadig pænt :stuck_out_tongue:

Og ballonkjoler, åh ja, jeg var så glad for min hvide med corsage :wehuu: - i str 36, suk forgangne tider :S

Hmmm… jeg tror at jeg husker lidt Bamse&Kylling. Men jeg var jo ikke så gammel :slight_smile:
Jeg husker måske en opgang fra København hvor jeg er født, men vi flyttede i 1991, så måske er det nok snarere 1990 jeg svagt husker.
Jeg ville ønske, at jeg kunne huske Murens fald. Har altid syntes at 80’erne var et sejt årti… men nu må jeg i stedet være ung i 00’erne og 10’erne. Og hvad sker der nu? Alle render rundt og er bange for at træde nogen over tæerne og for terror og for dem der er anderledes. I 80’erne var det fedt at være anderledes…

[quote=MiSi;149728]Jeg har skam stadig mine - det lyseblå er nærmest slidt op :tihi: Men det i pink er stadig pænt :stuck_out_tongue:

Og ballonkjoler, åh ja, jeg var så glad for min hvide med corsage :wehuu: - i str 36, suk forgangne tider :S[/quote]

:inlove::inlove::inlove:

Drillepind…og selv… :p… ballonkjoler er vist in igen, jeg har ihvert fald lige købt den skønneste brune ballonnederdel i min lokale genbrugs for en tyver…

:wehu:

Musikken
Kim Speedsnakker
Jørgen Mylius
Krøller i håret
Mit første “bekendtskab” med dødsfald i nær familie
Skulderpuder på størrelse med Fyn
Jeg møder mine døtres far
Min ældste datter bliver født
Murens fald
Rumæniens diktator Chauchesko’s offentlige henrettelse

mmm…hvad husker jeg, hvad husker jeg???
Jo, da jeg skulle af med min sut (som den stygge dagplejemor havde givet mig imod min mors vilje) og min mor tog mig med i en legetøjsforretning og lod mig vælge en bamse og jeg valgte selvfølgelig den STØRSTE Barbar-bamse der var…ih hvor var jeg vild med Barbar…min mor ærgede sig over at hun havde glemt at sige et prisleje, for hun kunne ikke overtale mig til noget andet da jeg havde fundet MIN Barbar -hæhæ
(jeg er født i 85’ ;))

Langt permanentet hår.
Blå øjenskygge.
Tøtklæder om halsen.
Det er hvidst det lige nu.