8mdr gammel hunkat med MEGET hævet ja patter

Hejsa er ny her på KG, men har en 8 måned gammel hunkat Bella… hendes første løbe-tid var den 4 Feb 2014 til den 8 Feb 2014, så gik der lidt og hun kom i løbe-tid igen den 23 Feb 2014 til 1 Marst 2014, den 20 Marts lagde jeg mærke til da det var sengetid (jeg hun putter hos mig) at hendes bryst var stort/hævet, så jeg så efter, og opdagede at hendes patter var meget hævet, så stort som et hønseæg, men når jeg rørte og trykkede lidt, så kan jeg se på hende at det ikke gør ondt… ringede til dyrlægen og de sagde det var homonelt i forbindelse med hendes løbe-tid, men hvor lang tid skal jeg vente før jeg blir bekrymret (eller skal jeg ringe til en anden dyrlæge???)for synes det er ret voldsomt, og min plan er at hun skal neutraliseres i maj måned.
Mvh KIM Bella´s bekrymrede ejer.

Er det alle dievorterne eller er det nogen af dem? Er det mens hun er i løbetid eller også mellem løbetiderne? Og sidst men ikke mindst, har hun haft adgang til en hankat? :slight_smile:

Jeg ville da fremskynde operationen til i denne måned og få lavet patten fint samtidigt.