9 killinger i aftes

så fik vores store “hittepige” pige endelig sit første kuld…hendes fortid har været blakket og ikke præget af den bedste opvækst.
Da vi så hende første gang - var hun i dårlig forfatning - meget tynd - 3,5 kg. i dag 5.5kg. og pelsen lignede noget der var en gammel løgen…anyway…hun kom i super condition, hendes graviditet har været uden komplikationer. I går aftes fødte hun 9 velskabte killinger…desværre døde 2 af dem…under fødslen
Under alle omstændigheder kan det være svært at holde liv i 9 killinger og jeg er lykkelig for de 7 små basser…som overlevede :slight_smile:
deres vægt var super set i forhold til antallet af killinger - 86gr. - 93gr - 96 gr - 97 gr -100 gr. - 106 gr - 125gr.
En del af dem er tortie tabby med sølv ganske som hun selv…og ja - så fik vi da også lige 3 rødtabby drenge - alle i tre forskellige røde farver :slight_smile:
anna
www.antocat.com

Ejjj stort tillykke med de små, glæder mig til ar se billeder i stor stil.
Dejligt det gik godt.
Det er vel en huskat når de er en hittemis, ik’?

Stort tillykke

Hvor var det pænt af hende og vente til dagen efter udstillingen [bigloony] -thumbs

KH
Linda

Hejsa…:slight_smile:
Nej det er ikke en hus mis…men en abe skøn maine coon kat…vi kalder hende bare vores hittemis fordi vi tog hende ind da hun var knabt 2 år…familien som havde hende og hendes bror skulle rejse ud af landet og ville af med kattene.
Broderen en lækker rød hankastrat, var også i dårligt stand…7 kg. idag 10 kg. og absolut ikke fed :slight_smile:
Det var ikke meningen at vi skulle have en voksen kat ind til vores flok -med tog med en bekendt ned for at se på den røde kastrat og forelskede os straks i hende - Cherrie (kælenavn).
Hun er idag en læker stor og meget kælen kat -forelsket

anna
www.antocat.com

Okay, tak skal du ha’.

Stort Tillykke med killingerne -partytime
-ballonkitty -balloons -ballon -ballonkitty -balloons -ballon -føzda

Stort tillykke -bananer herfra osse.

Stort tillykke med killingerne
Lisbeth

Stort tillykke med killingerne, kunne godt høre bølgerne gik højt da jeg ringede [bigloony]

Så var hun absolut ikke færdig, håber de klarer den vel alle sammen, glæder mig til billeder. -thumbs

KÆMPE tillykke da…

billeder ?? - vi vil da se smuksakkerne hihi [bigloony]

Oj oj - det var da noget af en flok - glæder mig vildt til billederne [bigloony]

TIL LYKKE med dem -forelsket

Hejsa alle… [bigloony]

Det går bare så fint…bort set fra at den ene er blevet revet over øjet…de slås jo om de beste babser… -ked

Men sådan syntes jeg altid det er når det er store kuld…personlligt vil jeg helst have et kuld på 5 stk…
Men missemor tager det fortrinligt…er på pencelin da to af moderkagerne gik i stykker inden i hende…heraf dødsfaldene på to af killingerne…og så æder hun som en hest -uha

anna

http://www.antocat.com

Hej Anna

Hjerteligt tillykke med de 7 STORE vidundere.

Knus

Tillykke med alle de dejlige små mislinger -forelsket -hop

Tillykke med kuldet, hvor er det flot af missemor med sådan et stort kuld. Jeg glæder mig til og følge dem i fremtiden -forelsket

MVH
Gitte

Py ha…vi blev ellers meget urolige…missemor fik meget kraftige sammentrækninger og begyndte at bløde en hel del…så vi er lige kommet hjem fra doktor dyr…750kr. fattigere
Missse mor blev scannet - og var fin - livmoderen trukket helt sammen…så det var nok de sidste efterveer vi så…jeg har bare aldrig set noget så voldsomt - med mindre missemor har presseveer…

OG hun går nu rundt som intet er hændt…babserne er fyldt med mælk og de små har taget fint på siden i mandags - på trods af at der er 7 stk at tage vare på…hun er bare en perfekt mor :slight_smile:

anna
www.antocat.com

Eji, stort tillykke med de små… Puha, godt at missemor har det godt…Dejligt at mælkebaren er fyldt godt op, med så mange små bamser…

Mange gange tillykke med de 7 bebser… [bigloony] Glæder mig til at se dem… :smiley: :smiley:

Stort tillykke med de 7 killinger.

Hejsa og tak :slight_smile:
I kan tro I skal få billeder, når de er blevet lidt større -pote
Det er et super kuld -forelsket …

anna