900 gram, det vejer jeg…jeg er en fin racekat, en ægte affaldskat.
Juleaften stod jeg uden for en dør og ville gerne ind i varmen og ha’ lidt julehygge, det kom jeg ikke, men jeg fik da lidt makrelguf og lidt leverpostej
- juledag kom der en af dem der går på bagbenene og hentede mig, han sagde “en fra eller til gør ingen forskel” og puttede mig i lommen
jeg kom til at bo udenfor sammen med en flok andre katte af min egen race, bare meget større, men jeg var bange for dem, så jeg gemte
mig og kom kun ud når den tobenede kom med mad
En dag da jeg vågnede kunne jeg ikke åbne det ene øje, og da den tobende så det, fik jeg lidt extra killingenus, og han duppede mit øje
rent
Om aftenen sneede det, og jeg frøs, da den tobenede kom med mad sagde han "du går nok til hvis ikke du kommer ind i varmen dit lille
skidt"
Næste dag, næste lige efter jeg havde fået mad kom den tobenede igen, han kiggede lidt på mig, kom mig i et bur, satte sig ind i en stor
kasse der larmede og lugtede så jeg brækkede mig ud af begge ender
Da jeg kom ud af buret blev jeg taget af en anden tobenet, hun vendte bunden i vejret på mig, stak mig med nåle, stoppede en kikkert
i ørene på mig og forsøgte at stikke en hånd i halsen på mig :mad:
De puttede mig tilbage i buret og den tobende sagde “nu skal vi hjem” Jeg troede at jeg skulle bo der hvor jeg plejede, men den
tobenede tog mig med ind i varmen i stedet for
Her er to andre misser, også af min race, den ene er sød, men den grå dame hvæser af mig. Jeg er nu ligeglad, jeg spiser sover og …
Det der med kun at gøre det et sted er underligt, men jeg er ved at finde ud af det
ps…jeg vejer 900 gram…jeg er ca 4 måneder gammel