A eller B menneske?

Er du A- eller B-menneske ?

Jeg er helt afgjort B-menneske … hader at skulle op om morgenen, er sløv op ad dagen, men kan udføre mirakler kl. bæ aften/nat :rock:
Hvis jeg er i seng inden midnat, så er jeg tidligt i seng …

Min eks. er A-menneske og det førte (også) til en del konflikter … han gik i seng kl. 22 og der var jeg selvfølgelig nødt til at lade være med at larme … ikke så smart hvis jeg fik trang til at støvsuge hytten kl. 23 :ups:

I hverdagene er jeg nødt til at stå op kl. 7 for at få min datter i skole, men jeg kommer alligevel ikke tidligt i seng … det er som om jeg bare ikke KAN finde min seng før tidligst omkring midnat -rulleøjne

B, C, D menneske :tihi:
Det perfekte job for mig ville være en hjemmearb plads hvor jeg kan stå op når jeg vil - give den en skalle og nå og få en eftermiddagslur inden Peter kommer hjem -høhø

Før jeg fik stress og alt det andet, var jeg A meneske, nu er jeg efter hånden vidst mest B menneske

jeg er A menneske - med meget stor A

jeg står glædeligt op kl kvalme om morgenen men jeg holder ikke meget længere end 23 i vågen tilstand - hvad der sker derefter - det husker jeg ikke rigtig…

PP er Z menneske - han står glædeligt op kl 12-13 stykker…

Jeg er STORT B menneske. Jeg hader at stå tidligt op, og det gør min krop os. Hvis jeg går i seng kl f.eks. 22. og står op kl 07 f.eks. så siger min krop at jeg er træææææææt. Alt inden kl ihvertfald 10, så siger min krop “GÅ I SENG”. Ikke om den gider at stå så tidligt op, uanset hvor meget jeg har sovet. Tsk :stuck_out_tongue:

Og jeg kan heller ikke gå i seng før midnat. Uanset hvor træt jeg er så synes jeg simpelthen at alt inden kl 24 er for tidligt :stuck_out_tongue:

Uhhhh hvor jeg bare kender det…

Jeg er udpræget B-menneske… Jeg er hamrende sløv og svar at få op… Inaktiv, til omkring 16 tiden… Så er det ligesom om, jeg så småt kan mærke lidt energi…

Det er ikke usædvaneligt at jeg gør rent om aften… Jeg har tit gået og vasket gulv, ved midnats tid…

Min kæreste er en blanding mellem A og B, og det er SÅ irriterende…:doh:

Han kan heller ikke finde sengen, før efter midnat…

Men til gengæld er han oppe SENEST halv 8 om morgenen… OG så har han fået den åndsvage ide, at kalde af mig… Han VED, at jeg pga flere ting meget sjældent kommer op FØR 10.

Jeg fatter slet ikke, hvordan han kan leve med så få timers søvn…:?

[quote=Battlestar;92316]jeg er A menneske - med meget stor A

jeg står glædeligt op kl kvalme om morgenen men jeg holder ikke meget længere end 23 i vågen tilstand - hvad der sker derefter - det husker jeg ikke rigtig…

PP er Z menneske - han står glædeligt op kl 12-13 stykker…[/quote]

Så tror jeg du skulle til at logge af for i aften søde … tænk hvad du kunne finde på at skrive :tihi:

Sig endelig ikke det…

Jeg kunne da godt tænke mig at se, HVAD hun kunne finde på at skrive???-høhø-høhø-høhø-høhø-høhø

[QUOTE=Copycat-Linda;92325]Sig endelig ikke det…

Jeg kunne da godt tænke mig at se, HVAD hun kunne finde på at skrive???-høhø-høhø-høhø-høhø-høhø[/QUOTE]

ja det er jo lige det - sommetider undrer det mig også at i kan læse de indlæg jeg får skrevet sent - det er det rene nonsens med or di forkert rækkefølge eller ord der helt mangler og bogstaverne er rystet ud af ærmet i en vild forvirring…

jeg beundrer jeres tålmodighed :slight_smile:

Jeg er A menneske om aftenen og B menneske om morgenen -tihi

Jeg er Å menneske :tihi:

Jeg er nok en mellemting.

Møder konsekvent ved halv 9 - 9 tiden og er i det hele tiden ret aktiv/produktiv om formiddagen - også i weekenderne :slight_smile:

Men men men…sengetid er i weekenden ved 2-3 tiden og i hverdagen har den sneget sig meget hen mod kl 1-2, det er altså liige sent nok :ups:

Når jeg først ER oppe, ja så synes jeg det er rart at komme op i “ordentlig tid” i stedet for at sove ti lkl 10 i weekenderne :slight_smile:

Jeg er totalt B menneske.

Min dag fungerer bedst når jeg går i seng kl 5 om morgen og står op omkring kl 11.
6 timers søvn er rigeligt til mig når jeg har den døgnrytme. Men går jeg i seng kl 11 er 6 timer slet ikke nok, der skal jeg ha mindst 8 og så en middagssøvn.

Jeg er klart A - står altid tidligt op - også selvom jeg er kommet sent i seng.
I går fik jeg en morfar på sofaen, så jeg gik først i seng da kl var over 1, og alligevel står jeg op kl 8 i dag …
Er altid aktiv morgen/formiddag - og når jeg først har spist aftensmad gider jeg ikke lave noget, medmindre det er noget, der absolut ikke kan udskydes.

For min vedkommen, kommer det an på årstiden…

Lige for tiden er jeg nok B menneske, jeg går i seng ved 24-01 tiden, selv om jeg er træt ved 21 tiden, for jeg kan alilligevel ikke sove, nogen gange går jeg tidligt i seng, og vender og drejer mig, for derefter at står op…
jeg stå op ved 9 tiden

Ellers plejer jeg at står op ved 6 tiden og går i seng ved 22 tiden…

førhen en 3 års tid tilbage, kunne jeg står tidligt op og gå sent i seng…

Det med at tage en time på øjeet i løbet af dagen går ikke her, da jeg så slet ikke kan sove

Jeg er helt klart A menneske. Hader at sove sove dagen væk. Har heller aldrig kunne sove til middag.

Tilgengæld er det efterhånden sjældent jeg klare at holde mog vågen til en hel film:( med mindre vi er i BIografen.

Jeg elsker at komme op og gøre klar til dagen, også stadig have en smule tid til bare at sidde og nydde min morgen kaffe:)

Jeg er også B- menneske, men kan da godt komme ud af fjerene kl. bæ om morgenen, hvis det kræves.
Synes det går lidt nemmere med, at komme tidligt op om sommeren ift. i det mørke, der er nu.

Min juleferie har lært mig, at hvis jeg lytter til min krop, har den pt. behov for langt mere søvn end den normalt får - men eftersom jeg vælger at passe et “almindeligt” job, skal jeg nu til at overbevise den om, at jeg er A-menneske - og det vil sige, at jeg skal i seng ikke meget senere end 22 om aftenen for at kunne stå op kl. 6 - 6.30.

Jeg er hverken eller.

Jeg elsker natten - ganske som katten:-)
hader at stå op tidligt - med mindre jeg skal noget virkelig sjovt for så ryger jeg op - men alligevel, så vågner jeg tit tidligt:-)

så generelt så sover jeg bare ikke ret meget til dagligt.

Så pludselig så falder jeg i søvn og sover i et døgn - og så kører den igen.

Jeg tror faktisk, at det moderne menneske både sover og spiser for meget:-)

MVH

Jeg ved ikke hvad jeg er - nogle morgener er jeg bare frisk med det samme (men ikke SÅ tit -tihi) og andre dage vil jeg bare sooove -
det samme med om aftenen, nogle dage sover jeg først kl 12 eller 01 og andre dage er jeg bare klar til at sove kl halv 11 - what am I? :smiley: