A- og B-kuld

Jeg synes, at det var på tide at spamme med lidt billeder igen af mit A- og B-kuld.

Først har vi A-kuldet, der bliver 14 uger på mandag.

Athene

Apollon

Afrodite som foreløbigt bliver her i huset.

Og så har vi B-kuldet, der er 9 uger.

Bonnie Taylor

Bruce Springsteen (beklager kvaliteten)

Og som rosinen i pølseenden Buffy Saint Marie med de blå øjne :tihi:
Hun bliver foreløbigt her i huset.

Årh hvor er de altså SØDE! Og lådne! :smiley:

Ja, de har lidt længere pels end din Ibber-mand :tihi:

De er da dejlige! Bruce Springsteen har lige min farve :hjerte: men athene-pigen er altså også ret bedårende!

De er også bare noget så dejlige :hjerte:

A-kuldet er jo “mine” babyer. B-kuldet bliver serviceret af missemor :tihi:

uh hvor er de skønne, hende Athene kunne godt friste en svagelig sjæl som mig, hvor er de blevet store

mvh
Gitte

[QUOTE=GitteS;732965]uh hvor er de skønne, hende Athene kunne godt friste en svagelig sjæl som mig, hvor er de blevet store

mvh
Gitte[/QUOTE]

Gitte, du er velkommen til at besøge dem og mig :tihi:

Ved jeg sørme ikke om jeg tør, havde dog overvejet om vi kunne presse et besøg ind når vi køre syd på d. 10 december

mvh
Gitte

[QUOTE=GitteS;732968]Ved jeg sørme ikke om jeg tør, havde dog overvejet om vi kunne presse et besøg ind når vi køre syd på d. 10 december

mvh
Gitte[/QUOTE]

Jeg bider ikke :ups:

Men jeg ved ikke, om killingerne gør :lol:

De er dejlige - især Apollon :inlove:

Han er også min mands yngling, han er noget så kælen og tillidsfuld :wehuu:

De er alle sammen søde og dejlige men Apollon er en lækkermås :wehuu:

De er så fine, både store :hjerte::hjerte::hjerte: og små :hjerte::hjerte::hjerte: - og det er sjovt at se, hvor stor forskel de 5 uger gør. :slight_smile:

Stor ros til dig, for at du fik A-kuldet igennem den første svære tid. Jeg er ikke i tvivl om, hvor hårdt det har været. Men du gjorde det. :ok:

Sikke dejlige uldbolde du går og gemmer på. Mine favoritter er Athene og Bonnie Tyler :0)

Han er lige så skøn af sind, men han har det med at se lidt kikset ud på billeder :tihi:

[QUOTE=FinnFrode;733019]De er så fine, både store :hjerte::hjerte::hjerte: og små :hjerte::hjerte::hjerte: - og det er sjovt at se, hvor stor forskel de 5 uger gør. :slight_smile:

Stor ros til dig, for at du fik A-kuldet igennem den første svære tid. Jeg er ikke i tvivl om, hvor hårdt det har været. Men du gjorde det. :ok:[/QUOTE]

Det er et stort arbejde at flaske killinger op, det havde været noget lettere med en ammekat, men den mulighed forelå desværre ikke, så måtte jeg jo igang :slight_smile:

Athene er terroristen i huset :tihi: Hun er overalt, og spæner rundt som en anden formel 1 :tihi:

Bonnie Tylor er den pæne pige :wink:

Åhh Athene :wehuu:

Hende Athene er en værre bandit, og jeg har allerede nu ondt af den stakkels person, hun flytter hjem til engang :lol:

Nuuuuuuiiiiiiiiiii, til både store og små:wehuu: