A- og B-kuld

Smukke misser :slight_smile:

De er skønne, hver og en :slight_smile: Men ham Apollon ser ekstra fræk ud :slight_smile:

Knus Gitte

Jeg tror, at det er nogle små banditter allesammen - forkælede som de er.

Men de er jo så dejlige, at man vel ikke kan lade være

:tihi::tihi::tihi::tihi:

Hvor er de skønne allesammen :wehuu:

[INDENT]:wehuu: Hvor er de bare skønne allesammen :wehuu:

[/INDENT]

Tusind tak for jeres søde ord :slight_smile:

De er meget sødere og frækkere i virkeligheden :wink:

[QUOTE=DK Blackangel;733544]Tusind tak for jeres søde ord :slight_smile:

De er meget sødere og frækkere i virkeligheden ;)[/QUOTE]

Jamen så må du jo invitere til killingenus så vi allesammen kan komme og gramse :wink:

Og vi bli’r et par dage når vi skal helt ned i det mørke sønderjylland :wink:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;733551]Jamen så må du jo invitere til killingenus så vi allesammen kan komme og gramse :wink:

Og vi bli’r et par dage når vi skal helt ned i det mørke sønderjylland ;)[/QUOTE]

Du kan jo bare komme :wink:

Så skal jeg ha’ en bedre adresse end “Det mørke Sønderjylland” - for det er jo omtrent alt syd for Kolding.

Meh jeg var i Kolding i dag. Der var koldt og kedeligt. Heldigvis sku’ jeg kun være der en halv time L

Det er noget mere sydpå end Kolding :wink:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;733559]Så skal jeg ha’ en bedre adresse end “Det mørke Sønderjylland” - for det er jo omtrent alt syd for Kolding.

[/QUOTE]

For mig er det alt vest for Storebæltsbroen :tihi::høhø:

Hoooooooooooooov!!! det var ikke spor sjovt!

:lol:

Jeg tror, du skal stå af Intercitytoget en station før Synneborre… :wink:

Intercitytogene er jo sat ude af drift, men ja enten en station før Synneborre eller i Synneborre. Det kommer lidt ud på et fedt. Det er sådan cirka lige midt imellem :slight_smile:

To af katlingerne var ved at blive katnappet i går og smidt i lommerne af min veninde fra Haderslev. Apollon og Buffy stjal vist lige et par hjerter :tihi:

HAHA! Her sidder jeg og leder efter synneborre! Det kan man ikke finde i DK! Indtil en kammerat fra studiegruppen fortalte der nok var ment Sønderborg! Ihhh tossede jyder! :smiley:

Så skal jeg vist ikke fortælle, hvad alt øst for Storebæltsbroen er for mig :lol: :lol:

:tihi: Du kan da godt få et lynkursus i Sønderjydsk :tihi:

haha kunne være! Jeg flytter til Visby i starten af februar så må hellere få det grundlæggende lært… haha… Men man kan da ikke bare lave om på navne! :stuck_out_tongue:

Jeg bor i Braue, så må du se, om du kan finde det på landkortet :wink:

Braue, ja :smiley: - og jeg ved godt, hvor det er, for jeg havde en skolekammerat, hvis far var fra de kanter.
Han var så blevet sjællænder, men klangen havde han da stadig. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;733760]Braue, ja :smiley: - og jeg ved godt, hvor det er, for jeg havde en skolekammerat, hvis far var fra de kanter.
Han var så blevet sjællænder, men klangen havde han da stadig. :)[/QUOTE]

Klangen er nok svær at slippe af med, hvis man er indfødt sønnejyde :wink: