Å u å Berta, du er grim som død og pine

Var der ikke en sang om det :S :smiley:

Men farverne kan hun jo ikke gøre for - Hun er en køn MCO

Hun er fræk som 17 killinger sammen og altid i vigør.
Her er Tykke Berta 10 uger gammel.

Jamen for pokker Christie…

Hun er simpelthen ikke til at stå for… jeg er bare SOLGT… er vild med farvefordelingen og hold da som hun har udviklet sig… sikke et udtryk!!! Hapser snapser!

Ja jeg synes osse hun er blevet flot…bortset fra farverne altså :S

Ved du hvad… jeg er sikker på, at hun vil klæ’ mine møbler fint, hun er da gude smuk, så send hende bare hertil, jeg er sikker på at hun vil passe fint ind i de narrestreger mine kan [smilie=hate-tunz.gif]

Århh hun er da bare skøøøn! En rigtig diva -love

Kors hvor er hun smuk smuk smuk den frække misser -forelsket -forelsket

Hun er bare SÅ dejlig din lille/store farve farvepalet -love -love

ihh altså yummi yummi… Hun ser bare super skøn og dejlig ud… -forelsket Med et dejligt glimt i øjnet… -forelsket

-love -love -love Synd du synes hun er så grim, men jeg er jo altid villig til at hjælpe mine venner, så send hende bare hertil, så skal jeg nok køre hende over til Birgitte -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Jamen selv om jeg ikke er til tortiemisser, så kan vi ikke undvære hende.
Hun er trampet med store polypoter lige ind i vores hjerter.
Så hun bliver altså her …

Lyder sørme som en god ide, jeg står ved mit ord [smilie=hate-tunz.gif]

Men hvis du fortryder… så kender du adressen [smilie=hate-tunz.gif]

Men hvis du fortryder… så kender du adressen [smilie=hate-tunz.gif][/quote]

-thumbs

Hvor er hun dog smuk. -love

Ihhh, hvor er hun da dejlig og SÅ smuk. De andre er da også så dejlige -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Hun er altså bare ulovlig nuttet :-)) …Wuiii sikke farver, og sikke udtryk :-))

Jeg er kun til perser - Jeg er kun til perser - Jeg er kun til perser - Jeg er kun til perser - Jeg er kun til perser - Jeg er kun til perser - Jeg er kun til perser - Jeg er kun til perser - Jeg er kun til perser - Jeg er kun til perser - Jeg er kun til perser - Jeg er kun til perser - Jeg er kun til perser - Jeg er kun til perser - Jeg er kun til perser - Jeg er kun til perser - Jeg er kun til perser - Jeg er kun til perser - Jeg er kun til perser -

og dog… -forelsket hold da op hvor er hun bare køn… -forelsket

Hun er da aldeles pragtfuld, sikke en linselus…

Jeg synes nu hun har en skøn farvefordeling og hvor det lyser ud af hende at hun bare er fræk…

ihh - hun er da en smuksak… regnbue-fjæset kan man da ikke andet end at elske… hun ser mega fræk ud :slight_smile: helt uimodståelig :smiley:

haha hvor er hun strid, hvor hun nærmest hænger i den anden misser ryg -høhø

Jeg synes nu hun er flot, for hun er meget speciel!