AAAAAaiiiHHHHHUUUWh! AAAAAAuuuWWWWwwwwwWWW!

Det et lyden fra en hunkat nede i min gård. (Jeg troede at hun var blevet parret - jeg så det selv - men nej - nu er hun i gang igen)

Jeg kan ikke gøre noget ved det. Jeg aner ikke hvor katten hører hjemme.

En hunkat i løbetid bliver parret mange gange om dagen (gerne af flere hankatte) i løbet af en løbetid, som ofte varer en ugestid.

Parringen skete tidligere på foråret… (Jeg konstater bare) Hun er i gang igen nu.

Må man foreslå ørepropper:p

Den lyd hørte jeg forleden aften, i min forhave. En skråt-overfor-nabo med et hav af uneutraliserede katte, fik en hunkat parret med hyl og skrig og rullen rundt bagefter.

Den nabo er håbløs…sidste år havde de 2 kuld killinger, deres datter viste dem stolt frem, ud af vinduet, for sine skolekammerater.
Om de render rundt i området…jeg aner det ikke.
Deres fertile hankat blev sidste år overfaldet…lige udenfor mine vinduer, af en anden kat. Nabodamen kom rendende for at redde sin kat, men hun kunne ikke kalde den til sig…
Jeg spurgte hvorfor den ikke var neutraliseret. Hun sagde " det skulle den også have været, men han var ikke hjemme, den dag vi havde tid hos dyrlægen". Den tid de havde, var altså et år tidligere, sagde hun…:s:S:S

Den familie er helt og aldeles udenfor rækkevidde, hun sagde, at “katte har jo altid rendt fri og parret sig med mellemrum”…:frowning:

:tihi: (det er sgu for varmt :smiley: :cool: )