Åååårh min lille skat!

For pokker da søde søde Willow!

Jeg sad og så nogle af de der kattefilm og jeg ville så lige se en der hed “Angry Kitty”

Jeg kendte den godt og den handler om en hvid kat der er bange for kameraet og husets unge dreng der jagter den rundt i huset - skide synd. Den hvæser og spytter og sprutter og jamre sig.

Hold da op…!

Willow sad helt oppe under taget -surrender Alt hans pels på halen sprang ud som en flaskerenser og hans rygpels strittede. Han knurrede som en vild og hvæsede og hoppede ned på bordet til min computer før jeg nåede at gøre noget, så pludselig havde jeg 1 liter citronvand i skødet, ud over mit tastatur og mus, for ikke at tale om mit tæppe min stol og mine gennemblødte bukser.

Han går stadig og brummer lidt men skal lige over og dutte næse og gnide lidt en gang i mellem for at styrke “flokkens bånd”. Han går også over til mine højtalere en gang i mellem og stirre ondt på dem.

Stakkels stakkels Willow - jeg skal ikke se noget med vrede missere mere. Nixen. Min lille skat reagere alt for voldsomt på det.

:wehu::wehu:

Jamen dog, lille ven - håber at han er kommet ned fra loftet igen.

Så skal du nok vente lidt med at spille den her - men LOV mig, at du hører den - det er bare et hit !!

http://www.timbavati.dk/missejul.mp3

:wehu::wehu:

Årh, stakkels mis. Håber, han er ved at finde sig til rette igen. :slight_smile:

Ja, nogle katte kan reagere rigtig voldsomt, netop fordi de ikke kan se “faren”.
Jeg har stort set aldrig lyd på min pc - dog ikke kun af den grund, men bliver så træt i hovedet af alt det lyd der er på visse hjemmesider.

Men tror du skal holde dig fra den slags sider - i hvert fald skal du slukke for lyden, hvis du gør det.

[quote=Vivi_Fletcher;92657]Ja, nogle katte kan reagere rigtig voldsomt, netop fordi de ikke kan se “faren”.
Jeg har stort set aldrig lyd på min pc - dog ikke kun af den grund, men bliver så træt i hovedet af alt det lyd der er på visse hjemmesider.

Men tror du skal holde dig fra den slags sider - i hvert fald skal du slukke for lyden, hvis du gør det.[/quote]

:ked::ked::ked:

Det var ikke for at skræmme missen yderligere - det er bare den SØDESTE jule-misse-sang.

Jeg har heller aldrig lyd på Pc’en, da jeg desværre ret let får hovedpine af diverse bip-båp-lyde.

:blegne::blegne:

Jamen jeg tror nu heller ikke han vil reagere voldsomt på en lille sang :slight_smile:
Det var den Gry havde hørt før, jeg talte om :smiley: - altså direkte vrede katte.

[QUOTE=Gry Gressbakken;92616]
Jeg kendte den godt og den handler om en hvid kat der er bange for kameraet og husets unge dreng der jagter den rundt i huset - skide synd. Den hvæser og spytter og sprutter og jamre sig.[/QUOTE]

I øvrigt … sådan helt principielt, ser jeg aldrig de film, hvor jeg ved det er synd for dyrene. Altså, hvor mennesker bevidst er onde ved dyr og lægger det på nettet.
Jeg tror nemlig, at en af grundene til at de gør det og filmer det, er at det skal ses - og jo flere der ser det, des flere af samme slags vil der blive lavet. :thumbdown:

Mine katte reagerede i hvert fald ikke på den lille julesang :wink:
Men de reagerer heller ikke meget på lyd i det hele taget… tror det hænger sammen med at de bor i en lille lejlighed med 2 temmeligt larmende unge mennesker :smiley:

Så nu har jeg været i bad - nu hørmer jeg ikke af citron.

og ja jeg skal vidst ikke lige spille noget for ham med vrede katte - men nogle af dem der hedder sådan noget er faktisk søde film med katte der brokker sig.

Her var der ikke billeder på hvad videon var, det var derfor jeg så den og kunne se jeg havde set den før. Det forbløffer mig til stadighed at nogen kan nyde at provokere dyr på den måde. hos mennesker hedder det psykisk tortur.

missen er kommet ned på jorden igen - men da jeg spillede julesangen gik han og knurrede. dog strittede hans pels ikke denne gang - men jeg tror jeg tager en pause fra kattevideoer et par dage.

Jeg bruger min pc som radio, video og anlæg så det ville være lidt kedeligt hvis jeg ikke kunne have lyden tændt - men jeg skal da i hvert fald tænke over HVAD der blivet spillet…stakkels misser…