ÅÅÅRRRRHHHHH hvor er det hård at være til

ISÆR når man skal spise :tihi:

ADVARSEL - der er LYDE på :wehuu: :lol:

:hjerte:

:klapper::klapper::klapper:

Hvor er de søde :hjerte: - og nøj, hvor der bliver gået til den, især i film nummer to :tihi:

Griner af de første 20 sekunder af den første film, hvor en af dem bliver rullet rundt på ryggen og ligger og spræller som en anden bille :høhø:

Nurh!

Sikke nogle sjove knirkelyde de laver :slight_smile:

de er SKØNNE… jeg kan godt huske hvordan jeg kunne sidde i timer ved hvalpekassen og høre dem knirke sådan : )

Sikke en nuttet flok rapænder - men der er da en knirkeline imellem?!

Nårh, hvor er de dejlige :wehuu: Mine hunde reagerede omgående på de små knirkelyde hvalpene siger :slight_smile:

Bedårende! Knirkelydene minder mig om en af mine nevøer der som spæd sagde nøjagtig på samme måde :love2:

:smelter::smelter::smelter::smelter::smelter:

:surrender1: Jeg gir op…
Jeg bliver nødt til at holde mig fra dine hvalpe tråde… De hjælper på INGENMÅDE til min altopslugende hundeskrukhed… :ups:

:surrender1: Jeg gir op…
Jeg bliver nødt til at holde mig fra dine hvalpe tråde… De hjælper på INGENMÅDE til min altopslugende hundeskrukhed… :ups:[/QUOTE]

:muhaha: :muhaha: :muhaha:

jamen så er det vel nok heldigt, at jeg kan poste billeder i beskedsystemet :lol:

Tak for jeres kommentarer.

Jeg er simpelthen hamrende forelsket i de små pus :hjerte: I de knirkende og småbjæffende (agtige) lyde :hjerte: og den kærlighed Emma giver hendes småtterier :inlove:

He he - jeg sidder faktisk herinde i stuen en STOOOOR del af tiden. HURRA for at jeg tog ferie :juhu:

Nuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii… suk:smelter::smelter::smelter:

[QUOTE=Annette O;730473]:muhaha: :muhaha: :muhaha:

jamen så er det vel nok heldigt, at jeg kan poste billeder i beskedsystemet :lol:
[/QUOTE]

Arg!!! Panik!! :yikes:

(Sørens! Nu fik jeg jo set de film igen… Det er selvpineri!!):dokdok:

Åhh altså Annette - glæder du dig ikke vildt til de bliver større og endnu mere charmerende? :hjerte::hjerte::hjerte:

De er bare så nuser - har du fundet navne til dem???

[QUOTE=Eva;730521]Åhh altså Annette - glæder du dig ikke vildt til de bliver større og endnu mere charmerende? :hjerte::hjerte::hjerte:

De er bare så nuser - har du fundet navne til dem???[/QUOTE]

Jo du kan TRO jeg glæder mig, meeeen de er altså også charmerende nu - se selv

Billederne er taget i dag :heart:

[QUOTE=Annette O;730537]Jo du kan TRO jeg glæder mig, meeeen de er altså også charmerende nu - se selv

Billederne er taget i dag :heart:[/QUOTE]

Jamen, de er da helt bestemt charmerende, men jeg synes nu, at både hvalpe og killinger bliver endnu sødere, når de vokser lidt til og får øjne og begynder at futte rundt :hjerte::hjerte:

ydrk…de er grimme, de sige grimme lyde, de er…åhhhh sørens osse…det kniwer møj med at finde mere negativt…og hvem tror jeg egentlig jeg narrer…
Nej Bente du skal ikke have en lille Emma…du har dyr nok NÅ…

Jamen altså:wehuu:

De er grimme… De larmer… de lugter garanteret helt vildt dårligt… De er slet slet ikke charmerende…

…Har jeg sagt jeg ikke besøger dig før de er solgt?? :ups:

[QUOTE=Anne Korsbakke;730770]De er grimme… De larmer… de lugter garanteret helt vildt dårligt… De er slet slet ikke charmerende…

…Har jeg sagt jeg ikke besøger dig før de er solgt?? :ups:[/QUOTE]

Jamen hvis du ikke vil besøge dem er jeg sikker på at Annette gerne vil køre en eller to hvalpe hen til dig når de er blevet større :wink:

Nåeh nej jeg måtte ikke lokke - dumme mig :tihi:

LISE… NU OPFØRER DU DIG ORDENTLIGT, ellers skal jeg personligt nok SELV ringe til min onkel og klage :mad: :argh:

Og NEJ Annette er IKKE velkommen, hvis hun står med en hundehvalp … tror jeg :wehuu:

[QUOTE=Anne Korsbakke;731665]LISE… NU OPFØRER DU DIG ORDENTLIGT, ellers skal jeg personligt nok SELV ringe til min onkel og klage :mad: :argh:

Og NEJ Annette er IKKE velkommen, hvis hun står med en hundehvalp … tror jeg :wehuu:[/QUOTE]

Undskyld - ville jo bare hjælpe :muhaha:
Og min far vil slet ikke tro på dig, jeg er jo hans lille englepige:engel: :stuck_out_tongue: