Aaarrrrrgghhhh

Jamen :

Så sparer jeg da turen, søde !

Tag kræet med i bilen og så mødes vi et sted her på øen.

:wehu::wehu::wehu:[/quote]

Så må du altså lige overtale Flemming først, for han opdager det nok, hvis jeg pakker hende ned og tager hende med.

[quote=Therese;129650]:):slight_smile:

Tak, søde ----- jeg starter ciklen lige om snart :tihi:

Vil du med ??

Jeg giver mad og drikke undervejs - og forventer at være fremme om ca. en lille uges tid.

-høhø-høhø[/quote]

:S Det tror jeg ikke, at min chef vil synes om - men det lyder slankende :slight_smile: Skal vi ikke vente, til vinteren er overstået? Cykel-sommer-ferie er meget sjovere :ok:

[quote=Miff;129653]Altså vi har skam forsøgt at opdrage på hende, hun har aldrig bare fået lov. Der er heller ikke andre af vores katte, der kunne finde på den slags! Problemet er, at hun har så stærk en psyke, at hvis noget ikke passer hende, så skal hun nok få det til at stoppe på den ene eller den anden måde.

Hjælper det at tage en klo ad gangen? Min perserpige har også hapset i mig een gang, og da havde hun fortalt mig grundigt, at så lang frisering er ikke spor rart, og det var mere end nok for længe siden :venter:

[quote=Miff;129654]Jeg fik en for en 7-8 år siden, så det burde være i orden. Kan faktisk ikke huske om jeg har fået en senere også.

Hmm, så skulle du måske lige ringe til din læge og høre ad. De holder kun en vis tid, og stivkrampe er ikke at spøge med.
På stewardkursus har jeg lært, at den eneste rigtig effektive penicillin mod kattebid hedder Oxy-tetra-cyklin…

Jeg havde ikke engang nået én klo, for hun ville ikke lade mig komme til.

[quote=MiSi;129674]
Hmm, så skulle du måske lige ringe til din læge og høre ad. De holder kun en vis tid, og stivkrampe er ikke at spøge med.
På stewardkursus har jeg lært, at den eneste rigtig effektive penicillin mod kattebid hedder Oxy-tetra-cyklin…[/quote]

Neelix bed mig i foden for nogle år siden (jeg kom til at træde på ham), og da endte jeg med en meget hævet og rød fod, som dog heldigvis gik i orden med en god gang penicillin. Jeg kan altså ikke huske, om jeg fik en stivkrampe i samme omgang.

Men jeg holder øje med fingeren, og hvis den bliver rød eller hæver, så skal jeg nok tage fat i en læge asap. :slight_smile:

-LOL-LOL
Tænk…at der kan komme så megen sjov ud af et
kattebid -LOLMona

Hjælper det ikke lidt, hvis hun sover godt, når du går igang ?

Leo både bider og river, når han skal børstes. Han gider ikke det pjat mere end 5 min. ad gangen. Har normalt handsker på, men har fået en klo dybt ind i fingeren et par gange, når jeg har glemt handskerne. AV ! Så kan man pænt stå og vente på, at han trækker kloen til sig igen…:S