Aarrgghh for en dag

Sikke en dag jeg har haft…

Jeg startede dagen med at sove over… :frowning: Det var bestemt ikke særligt heldigt, for vores chef fra sjælland var ovre for at se hvrdan det hele står til… POKKERS POKKERS POKKERS…

Ikke nok med det, så fandt jeg ud af, at bilen var rendt tør for Diesel (Og nej ingen smarte bemærkninger der Brita -høhø ) Karsten havde kørt i den i går, men havde sørme glemt at fylde noget på den… [smilie=hate-wall.gif] så jeg måtte afsted ned på tanken, for at fylde noget på den.
Karsten var allerede gået, for han havde vist meget mere travlt end jeg havde [bigfornaermet] så jeg stod med to børn, madpakker, diesel og hvad ved jeg…

Nåå jeg kom da på arbejde, og fik ringet til en MEGET sur dame, der først skældte mig voldsomt ud, og derefter smækkede røret på [smilie=hate-boid.gif] Iiiih jeg hader disse dage…

Nåå - for ikke at miste for meget arbejde, så skippede jeg lige frokostpausen, så jeg kunne nå at indhente det tabte. Normalt har vi fri frugt på arbejde, men af uransagelige årsager, havde frugtmanden glemt vores etage, så ingen frugt at kaste i hovedet… -græd

Min pc var “skør” og jeg måtte have hjælp fra vores hjælpedimser, så de kunne konfigurere den… TRÆÆÆÆLS - en masse spildtid… Sidst på dagen fik vi så “tip en 13’er” fra chefen og det fik da humøret lidt op, for jeg havde - som den eneste - 13 rigtige -engel Så jeg fik lige et par biografbilletter til en valgfri film… DEEET hjalp en del på humøret…

Da jeg fik fri, skulle jeg lige over til et par evaluerende teoriprøver, og det gik nu helt okay… Jeg havde hhv. 2 og 3 fejl, så jeg er ved at være klar til på onsdag, hvoe jeg skal til teoriprøven… -bleg

Nååå - lige nu sidder jeg og sumper lidt foran min pc, og det kræver da for pokker ikke megen energi -høhø

Hvordan har jeres dag været??

Det er da Mandag af format,må man sige -øøøvvvs -øøøvvvs

Puha,en dag,men du overlevede da heldigvis trods alt søde Annette -forelsket

-kramer -kramer -kramer -kramer -kramer -kramer -kramer -kramer -kramer

Min dag har været noget bedre end i fredags,der var det bare IKKE min dag -ked

Jaa helt sikkert. I morgen er det heldigvis tirsdag, og så håber jeg at dagen forløber en hel del bedre -love

Dejligt at din dag var bedre end i fredags -kramer -love -kramer -love -kramer -love -kramer -love -kramer -love -kramer -love -kramer

I morgen søde - DER vil vi få en helt fantastisk dag…’

hehe sikke dog en dag -høhø
Min dag er gået ok. Men man kan godt mærke på apoteket at kunderne er kommet hjem fra ferie, for de skulle alle have hentet deres medicin så der var BARE travlt! Æv æv ikke fedt at komme tilbage til efter 1 uges ferie… -uh
Men nu har jeg så fri imorgen og så skal der nusses missere og lave projekt.

Det aftaler vi da bare,at det bliver Annette :slight_smile: :slight_smile:

Ååååhhh for pokker… Håber du kommer til at nyde dagen i morgen -love

Vi er bare såååååå enige… -forelsket

Ved ikke helt hvad jeg skal kalde min mandag, men trættende er det ord der først falder mig ind.

Fik for det første slet ikke noget søvn i nat. Havde den mest vederstyggelige halsbrand hele natten og det meste af dagen, så jeg har siddet op og tygget Balancid som en tosset.

Kom dog godt nok afsted til min jobtræning hvilket var påkrævet, for jeg har været syg fire dage i sidste uge med noget svimmelhed. I dag blev jeg gode venner med den gamle af hundene derude, han opdagede lige pludselig at jeg også havde godbidder til ham på mit skrivebord, så der var et plus.

Det var så også første dag med mit nye skema, jeg er fra i dag sat op til 25 timer i stedet for 20, så dagen sneglede sig bare afsted.

Men hjem kom jeg da - lidt over halv fem - og der gik kun 20 minutter, så ringede min bror og sagde at nu havde han fri, så jeg havde bare at stå klar ti minutter senere -øøøvvvs

Og så gik turen lige op til vor far der bød på pasta og millionbøf og en tur i biografen hvor vi - utroligt nok - alle tre holdt os vågne til trods for at det var mandag :stuck_out_tongue:

Nu vil jeg snart i seng…enten falder jeg i søvn med det samme, eller også er jeg blevet så overtræt at jeg ikke kan falde i søvn i nat heller…håber på det første -jegkrydser

Hvor har du bare haft en dårlig dag Annette…tror jeg må sende dig et vækkeur der virker -høhø

Jeg har taget to af vores badeværelser og vasket dem ned fra top til tå. Intet er blevet overset.

Så har vi handlet. Lavet lækker mad sammen. Drukket lidt rødvin og ellers bare slappet af.

Dertil kommer selvfølgelig missenussing, frisering, vande katte, made, renes kasser, medicinere og des lige, men det sker jo hver dag.

Glemte helt at sige at du i det mindste vidste at det var Diesel der skulle på bilen.

To gange i træk har min mand fyldt benzin på to af vores dieselbiler. Heldigvis opdagede han det ret hurtigt så motoren ikke blev skadet.

Jeg grinte bare. Havde det været omvent…uhhhh tør slet ikke tænke på det. Kvinder og biler er jo en helt anden historie -høhø

YYYYYYYYYYRRRRRRKKKKK heldigvis endte arbejdsdagen bedre… og så lidt sejt at du som en af de “nye” lige acede testen! [bigloony]