Abasi og computeren

Fat det nu. Det MIG, du skal lægge mærke til - ikke den her dumme maskine.

Det eneste, den duer til, er at sove på - og den ER dejligt varm.

Nej, jeg vil ikke flytte mig, og når du ikke kan tie stille, kan jeg bare vende ryggen til.

Okay, skal vi være gode venner igen?

Måske har du ret. Måske er kradsetræet bedre at sove i. Er der mon en ledig køje?

Hov, var der nogen, der sagde mad?

Hmmm, nej, det var vist en fuser…

Jamen, du kan lisså godt lære det. Jeg er stædig, og når jeg vil sove her, kan du bare finde på noget andet.

LOOOOOL

Så er en stationær computer alligevel nemmere at ha’, det er ikke helt så varm og indbydende :smiley:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;841435]LOOOOOL

Så er en stationær computer alligevel nemmere at ha’, det er ikke helt så varm og indbydende :D[/QUOTE]

Enig!!

Samtidig slipper man også for at skulle ændre alle de indstillinger tilbage, som katten har fået trykket på ved at ligge/gå/sidde på det **** tastatur.

Jeg elsker det første billede af ham - der er super meget attitude :hjerte::hjerte::hjerte:

-LOL -LOL

Hvor er han bare skøn!!! All Eyes On Me… :høhø:

Herlige foto :smiley:
Alfen har også været vild med at ligge på min bærbare fordi den var så dejlig varm…men så støvsugede jeg filtret i bunden…og nu er den ikke varm mere og Alfen gider ikke ligge der mere så :tihi:

Haha, sikken en fantastisk billedserie! :smiley:

Hvor er han dejlig :inlove:

Lasse brokker sig også over at de små killinger er glade for hans computer :tihi:

Skøn billedeserie af smukke Abasi :slight_smile:

-xxrotflmao -xxrotflmao

Hvor er han bare skøn! Dejlig billedeserie :høhø:

Skøn billedeserie :thumbup:

Herlig billedserie af en smuk kat :iloveyou:

:lol::lol::lol:

Fantastisk billede serie af ham den lækre Absasi… :hjerte:

Skonne billeder. Bassen er bare så meget Aby - og sådan én siger man ikke imod.:klapper:

:klapper:

Sådan en har jeg i øvrigt også - min er bare blå :stuck_out_tongue:

grin ja vi kan lige så godt lære hvem der bestemmer, jeg har samme problem med Zambezi

[QUOTE=TrekkieGrrrl;841435]LOOOOOL

Så er en stationær computer alligevel nemmere at ha’, det er ikke helt så varm og indbydende :D[/QUOTE]

Da Asani var syg og havde været i narkose sidste år, var det også der, han valgte at sove rusen ud. Jeg har faktisk også en stationær, men kan slet ikke huske, hvornår jeg sidst har brugt den. Så jeg ved ikke, hvad den her flok siger til den. Men jeg tvivler også på, de ville finde det keyboard særlig indbydende :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;841439]Enig!!

Samtidig slipper man også for at skulle ændre alle de indstillinger tilbage, som katten har fået trykket på ved at ligge/gå/sidde på det **** tastatur.

Jeg elsker det første billede af ham - der er super meget attitude :hjerte::hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Det var værre i begyndelsen, da Magic hev tasteknapperne af og gennemtyggede dem. Det er selvfølgelig lykkedes ham at nappe Alt og Ctrl, så de ikke længere fungerer helt efter hensigten. Og det hænder jo, man skal bruge lige netop de to taster - endda på samme tid :slight_smile:

Det sjove er, at hvis ikke Abasi havde sin ting med Magic, så ville han være så nem, så nem. Han har slet ikke attitude, selv om han rigtigt nok ser sådan ud, og han er så kælen.

[QUOTE=Barky;841441]-LOL -LOL

Hvor er han bare skøn!!! All Eyes On Me… :høhø:[/QUOTE]

Det er hans yndlingsposition - som midtpunkt :høhø:

[QUOTE=Coon Danica;841444]Herlige foto :smiley:
Alfen har også været vild med at ligge på min bærbare fordi den var så dejlig varm…men så støvsugede jeg filtret i bunden…og nu er den ikke varm mere og Alfen gider ikke ligge der mere så :tihi:[/QUOTE]

Det kunne være, jeg skulle prøve det, for min lyder godt nok engang imellem, som om den er ved lette, så meget arbejder den. Og hvis den så ville blive kattefri samtidig, ville det ikke være en uvelkommen sidegevinst :slight_smile:

Tak, Eva. Det er fedt, at man bare lige kan nappe mobiltelefonen og knipse ham fra alle vinkler :slight_smile:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;841468]Hvor er han dejlig :inlove:

Lasse brokker sig også over at de små killinger er glade for hans computer :tihi:[/QUOTE]

Uha, sådan en hel flok små abyfusser, der tripper hen over tastaturet kan garanteret hurtigt lave ulykker :uha: Eller som minimum være temmelig meget i vejen :slight_smile:

Tak, Rikke. Ja, jeg synes jo også, han er både smuk og dejlig :tihi:

[QUOTE=Winnie Nielsen;841489]-xxrotflmao -xxrotflmao

Hvor er han bare skøn! Dejlig billedeserie :høhø: [/QUOTE]

Tak, Winnie. du må snart komme at se ham i virkeligheden :cool2:

Tak skal du have.

Tak, Pia.

Fantastisk billede serie af ham den lækre Absasi… :hjerte:[/QUOTE]

Jah, lækker er han også :ok: Tak, Maria :slight_smile:

Nej, og hvis man prøver, så lyder det straks: You messed with the wrong mari… øh, aby!

Sådan en har jeg i øvrigt også - min er bare blå :p[/QUOTE]

En blå computervarmer :slight_smile: Jeg har faktisk også en i sort - det er så bare ikke en aby :slight_smile:

Jeg er blevet forholdsvis god til at afværge, at Abasi kommer op på tastaturet i første omgang. Men når han først er der, er han så sød, at jeg ikke nænner at flytte ham :ups: